Onmogelijk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het forum voor RPG-liefhebbers
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 La petite Mai Faerie est morte... voila sa nouvelle creation Mai Phantom :)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mai Phantom
misery business
Mai Phantom


Aantal berichten : 52
Join date : 25-07-10

La petite Mai Faerie est morte... voila sa nouvelle creation Mai Phantom :) Empty
BerichtOnderwerp: La petite Mai Faerie est morte... voila sa nouvelle creation Mai Phantom :)   La petite Mai Faerie est morte... voila sa nouvelle creation Mai Phantom :) I_icon_minitimezo jul 25, 2010 3:45 pm

Hai mensjes! Very Happy

Ik zocht eens een nieuwe RPG en vond deze, en zag heeeeeel veel bekende gezichten. En dacht, ik kom ook eens langs met een Joris onder de arm. <:

Eigenlijk, aangezien ik zovelen hier al ken, is mezelf verder voorstellen een beetje overbodig. Ik doe het toch.

Nou ik ben dus Mai Phantom, former Mai Faerie, real name Lilit. Ik ben bijna 15 Very Happy ben over naar gymnasium 4 Very Happy hou van lezen, schrijven, zingen, dansen, tekenen, toneelspelen, en films. Nou ja, van zowat alles eigenlijk.

Umm, idk wat te schrijven. Zoek het verder maar zelf uit <:

xxxxx Lilit
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

La petite Mai Faerie est morte... voila sa nouvelle creation Mai Phantom :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: La petite Mai Faerie est morte... voila sa nouvelle creation Mai Phantom :)   La petite Mai Faerie est morte... voila sa nouvelle creation Mai Phantom :) I_icon_minitimezo jul 25, 2010 5:09 pm

Welkom hier. Ik zou zeggen: leef je uit, verzin wat nieuwe rpg's, maar vooral amuseer je.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
 
La petite Mai Faerie est morte... voila sa nouvelle creation Mai Phantom :)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onmogelijk :: Welkom :: Nice to meet you...-
Ga naar: