Onmogelijk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het forum voor RPG-liefhebbers
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The little demon (a)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Lyra
savin' me
Lyra


Aantal berichten : 33
Join date : 01-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem

The little demon (a) Empty
BerichtOnderwerp: The little demon (a)   The little demon (a) I_icon_minitimewo aug 04, 2010 9:59 pm

Hey, Very Happy

Mijn naam is Nicole, al is mijn bijnaam Nini en kennen heel veel mensen me nu alleen maar als Nini. Ik ben 15 jaar, wordt 30 september 16. Sweet sixteen (a). *kuch* Maar goed x] ik ben ongeveer 1.65 m vind ik zelf heel klein xD. Ik heb donkerblond/bruin haar, zie mijn avatar dat ben ik. Niet te erg schrikken natuurlijk Laughing ik heb bruine ogen en draag het liefst all stars. Heb daarom iets van 5 paar ofzo (a)
Ik heb geen huisdieren meer baal er behoorlijk van want soms is dat gezelschap precies wat je nodig hebt. Maar er valt weinig aan te doen. Ik woon met mijn zus bij mijn moeder. Mijn ouders zijn gescheiden al duurde de scheiding zo'n 4 jaar en woon sinds 3 jaar niet meer bij mijn vader Smile.
Mijn hobby's zijn tekenen, vooral anime Very Happy al kan ik alleen natekenen omdat als ik iets uit mijn hoofd probeer het nooit mooi word --', schrijven, lezen en dansen.
Qua muziek luister ik heel verschillend, Within Temptation, Eyes Set To Kill, Skillet, Snow Patrol, Sum 41, Fall Out Boys, en nog wel meer xD
Hmm voor de rest weet ik niet echt iets meer te zeggen.. xD
Vragen mogen altijd gesteld worden Smile


xx Nien
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

The little demon (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The little demon (a)   The little demon (a) I_icon_minitimewo aug 04, 2010 10:01 pm

(Vrij onnodig nog Razz maar) welkom en veel plezier hier
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

The little demon (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The little demon (a)   The little demon (a) I_icon_minitimewo aug 04, 2010 10:02 pm

Welkom en veel plezier! Very Happy
Al is dat eigenlijk niet echt meer nodig, want ik hoop dat je al een warm welkom hebt gehad Razz
Hopelijk blijf je het leuk vinden in het RPG Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Flapkeuh
savin' me
Flapkeuh


Aantal berichten : 11
Join date : 04-08-10
Leeftijd : 28

The little demon (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The little demon (a)   The little demon (a) I_icon_minitimewo aug 04, 2010 10:06 pm

Nien Very Happy
Dankzij jou ken ik deze RPG dus euhm nou bedankt en welkom Very Happy


[Klinkt vaag]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The little demon (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The little demon (a)   The little demon (a) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The little demon (a)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onmogelijk :: Welkom :: Nice to meet you...-
Ga naar: