Onmogelijk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het forum voor RPG-liefhebbers
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wat is je mood?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 15, 2010 6:03 pm

Ik zit te proberen de stress te onderdrukken, wat dus echt niet lukt. Met als gevolg dat ik me ergens tussen gestrest en raar bevind.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Mar
misery business
Mar


Aantal berichten : 51
Join date : 25-07-10
Leeftijd : 29

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 15, 2010 7:53 pm

MOE, o zo moe!

Het school is nog geen 3 weken bezig en ik zit al tot over m'n oren met schoolwerk en toetsen. Vandaag was de meest stressy dag ever! Ik moet zwemmen tot 15uur en moet om 15u15 in de academie van woord en muziek staan om m'n les toneel te volgen. Gevolg, ik moet me aankleden als een gek en fietsen als een debiel zodat ik volledig buiten adem en hongerig - want van al dat water krijg ik altijd honger- aankom in de academie, te laat. Kreeg ik een uitbrander van mijn lerares. Pff, ik ben UITGEPUT.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 15, 2010 8:04 pm

Lekker strijdlustig. Oh wee degene die morgen mijn pad kruist als ik mijn resultaten haal Twisted Evil
Reden? Jack heeft me wat moed ingesproken en als ik zelf en helemaal alleen ga, krijg ik erna van hem een fles passoa Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Mar
misery business
Mar


Aantal berichten : 51
Join date : 25-07-10
Leeftijd : 29

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 18, 2010 1:53 pm

Opgewekt.

Over een kwartiertje vertrek ik naar de startdag van de Chiro.De grand opening van een spetterend Chirojaar. YEAAHH! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 18, 2010 2:01 pm

Relax en nieuwsgierig. Ik wil weten wie er vanavond gaat zijn. Waarschijnlijk m'n laffe ex en die wil ik uitlachen! En m'n andere ex waarschijnlijk ook en ik verwacht nog een maat die na het optreden komt en die ik niet wil zien. Achja, zie ik vanavond wel. Ik ga me in ieder geval rot amuseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 19, 2010 12:30 am

Goed, ben nu weer single Very Happy
En zit nu bij Janus thuis en straks uit! Very Happy
Oooh, ik heb er zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Mar
misery business
Mar


Aantal berichten : 51
Join date : 25-07-10
Leeftijd : 29

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 19, 2010 1:08 pm

KWAAD.

Whaaaat theee... heeft die taak van economie te betekenen? GVK hebben we nog niet geleerd, hoe moet ik dan weten wat dat wil zeggen.. -,-
Terug naar boven Ga naar beneden
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 19, 2010 8:29 pm

Slecht...
Op dit moment zit ik op mijn dieptepunt... Sad
Ik ben nog maar bij blz. 20 van het bewerken van mijn verhaal...
Dus ik moet er nog 77 Sad
Ik kan het er niet meer voor opbrengen en dan heb je ondertussen ook nog die schijtschool -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 19, 2010 11:44 pm

Geweldig goed!
Gekust door een knappe bekende Vlaming, een walrus al de hele tijd beledigen, leuk optredentje en een geweldig mooie stoer vanmiddag. Aaah, het leven kan zo goed en zo eenvoudig zijn ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 20, 2010 8:19 pm

Nog erger dieptepunt!
Terwijl het met mijn 2e verhaal van de trilogie niet opschiet moet ik ook nog eens vanaf 15 november in de Zwaluwhoeve stage lopen Sad
Dus ook daar heen verhuizen en dan 36 uur in de week stage lopen en keihard werken tot 18 maart!
Met maar twee weken vakantie er tussen en of dat wel in de kerstvakantie is is de vraag nog Sad
Zit ik daar straks met 12 meiden in 1 groot huis zooo lang!
Dat ga ik niet volhouden!
Dat word een bloedbad (ja, wat je allemaal wel niet kan met bestek)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Mar
misery business
Mar


Aantal berichten : 51
Join date : 25-07-10
Leeftijd : 29

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 20, 2010 8:22 pm

STRESSED.

Dat werk stapelt zich maar op en er komt maar geen einde aan. Pff, het vierde jaar is een GIGANTISCH verschil met het derde jaar. Dat wordt plannen en zwoegen Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 20, 2010 9:11 pm

@ wasbeer: moet je nu toch gaan? Shocked Da's rot!

Ik ben best wel relax. Een middagje Mario met Alice Cooper en gewoon genieten van mijn vakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Lyra
savin' me
Lyra


Aantal berichten : 33
Join date : 01-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 22, 2010 6:02 pm

wel redelijk ='] morgen heb ik 4 uurtjes les en kan uitslapen.. x] al baal ik er van dat ik maar 3 uur met mijn hoofd klas heb waar Kiefer in zit maarja drie uur is toch weer drie uur om te kijken ='] ik hoop dat hij vrijdag ook lopend naar school gaat en hij weer achter me loopt maar dat ik dan wel zo slim ben om het te merken >> was gisteren namelijk niet het geval en vandaag moest hij nablijven dus was hij uur later pas klaar Sad En eigenlijk moet ik posten in de rp maar heb geen inspiratie op het moment XD en moet Natuurkunde maken maar heb geen zin T~T en nadat ik een 1.3 voor de proef toets had gehaald die gelukkig niet mee telt moet ik een V-uur (verbeter uur) volgen maandag het eerste waar ik dus normaal op uitslaap >> gezeur ook van die stomme man.. Maarja ga met Lieke en wrs komt Joyce ook dus dat wordt dan wel gezellig x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Mar
misery business
Mar


Aantal berichten : 51
Join date : 25-07-10
Leeftijd : 29

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 22, 2010 6:28 pm

EXTREEM GOED.

Na lang wachten heb ik eindelijk een nieuwe GSM gekregen en ik ben er stapelzot van. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 22, 2010 6:53 pm

Relax. Vandaag de hele middag in het park gezeten en dan een ijsje gaan eten.Wel jammer dat vanavond niet doorgaat, maar dan heb ik lekker wat tijd om verder te rotzooien met mijn muziek en een filmpje te zien en te schrijven enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 29, 2010 5:29 pm

I'm going to die!!!
I'm sooo bored... Sad
Iemand! Help?...
Mja, ik moet nog tot 5 voor 5 met de stille hoop dat de leraar ons eerder laat gaan en dat ik mijn trein terug naar huis kan halen! Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Lyra
savin' me
Lyra


Aantal berichten : 33
Join date : 01-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 29, 2010 5:56 pm

Wasbeertjuh schreef:
I'm going to die!!!
I'm sooo bored... Sad
Iemand! Help?...
Mja, ik moet nog tot 5 voor 5 met de stille hoop dat de leraar ons eerder laat gaan en dat ik mijn trein terug naar huis kan halen! Neutral


Don't Die D=

Mijn mood is meer dan goed =3 hij is geweldig XD
OMG XD hij is morgen een uur later uit dan ik ben XD maar ik heb gezegd dat ik wel een uur kan wachten op hem zodat ik samen met hem naar huis kan lopen =$ leuk verjaardags cadotje (a) omg omg omg =D vind dit zooooo leuk ;3 I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 29, 2010 8:24 pm

Ben kapot en voel me ook kapotmoe. Ben het opletten nu al beu. Wat wel leuk is, is dat ik vandaag met een van de nieuwen gesproken heb die echt megaschattig is. En de hele tijd zitten lachen met iemand die ook aan zijn 2e jaar bezig is, vakken opnieuw doet en min. 3 jaar ouder is dan de rest. Werd literatuur ineens heel wat leuker Smile Ik kijk eigenlijk nu al uit naar volgende woensdag. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 29, 2010 10:36 pm

Ooh, ik leef nog hoor Razz
Maar was me wel een lang dagje hoor :O
Vanaf half 9 in de trein naar school, hoppakee tot 5 naar school.
Daarna eindelijk half 6 thuis, even eten en direct door naar werken wat om 9 uur af was...
Gisteren was bijna hetzelfde alleen was ik toen pas om kwart voor tien klaar met werken en moest ik van kwart over 11 tot 5 naar school...
Dit word me dood nog wel eens... Sad
Maar dan heb ik in ieder geval geld Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Mar
misery business
Mar


Aantal berichten : 51
Join date : 25-07-10
Leeftijd : 29

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 30, 2010 7:33 pm

Teleurgesteld

Er is daar een ene vriendin die alles aan elkaar liegt. Het is net alsof ze in een fantasiewereldje leeft waar al haar leugens werkelijkheid komen. Ik zou het zo graag zeggen in haar gezicht dat ze een vette leugenaar is, maar dat is precies zo cru. Ik vind het best teleurstellend dat ze zo liegt tegen mij. Ik dacht dat ze een echte vriendin was die alles vertelde...
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimeza okt 02, 2010 8:01 pm

Verveeld en onrustig. Nog nooit heb ik zo hard uitgekeken naar school eigenlijk. Maar ja, ik wil dan ook wat meer te weten komen over die lieverd die woensdag naast me zat in de aula. En dan heb ik wat te doen. Eindelijk eens een rustig weekend en het komt mijn strot al uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 6:00 pm

Nou, ten eerste zou ik al zaterdag niet naar Metropool gaan want een vriend van me had afgezegd.
Heel leuk en aardig, maar hij had het afgezegt omdat een bezitterig wijf (waar hij nog niet eens wat mee had) niet wou dat hij ging.
Toen heb ik eens heel leuk en haarfijn met hem gepraat op vrijdagmiddag.
Vrijdagavond op de verjaardag van mijn stiefopa (hij is alweer 91! Very Happy) werd ik gebelt door hem dat hij toch wel met mij mee uit wou en dat zij de dikke schijt kon krijgen.
Dus ik weer blij dat we toch nog naar Metropool gingen (anders zou het weer Atak worden en daar loop ik al bijna elk weekend sinds mijn 14e...)
Dus wij uit, maar ik zag Ruben niet Sad
Toen zag ik hem eindelijk kwam hij ook direct naar me toe gelopen (daarom zag ik hem ook) en ging hij naast me zitten praten en vragen of ik mijn piercing al had.
Dat had ik 5 weken geleden tegen hem gezegd dat ik er één wou en dit was nog maar de 3e keer dat hij me zag en sprak!
Dat vind ik behoorlijk knap eigenlijk, want beide vorige keren had hij drank op!
Zie ik alleen wanneer hij weg loopt dat een wicht achter hem aan drenteld...
Ja, blijkt het zijn vriendin te zijn... Sad
En erge is nog!
Zij is een best wel grijs muisje!
Van dat saaie muisjes blonde haren tot net over haar schouders (stijl) en een vrij normaal snoetje, liep met uitgaan gewoon in een dikke sweater rond met een versleten broek, geen greintje make-up (terwijl ze ouder is dan mij waarschrijnlijk) en ook nog eens heel stil en verlegen enzo...
En hij is juist echt iemand die graag knuffelt met iedereen en van hot naar her rent en altijd wel zijn mond open trekt, tegen wie dan ook!
Snappen jullie het nog?
Ze loopt zelfs continue achter hem aan, maar ik ben wel blij voor hem ondanks dat ik het zelf jammer vind natuurlijk Sad
Maar ik moet eigenlijk nog wel zien hoe lang het gaat duren, hopelijk voor ze lang...
Laat ik nu maar niet mijn gedachtes gaan typen.
Maar in ieder geval toen we dus terug gingen naar huis (norbert en ik) wou ik mijn weg fietsen, maar nee hij wou ergens anders heen.
Dus wij dat fietsen zegtie plots; Ja jolien, ik weet niet meer waar we zijn en toen waren we al een kwartier onderweg!
Ik zo; ja, dan fietsen we toch terug en nu luister ik niet meer naar je!
Dus deden we in plaats van 20 minuten erover van hengelo naar enschede er gewoon een fucking uur erover!
Fietste hij opgegeven moment nog op me in ook nog zodat ik op grond viel...
Stuur scheef van nieuwe fiets, moet ik maar eens weer recht gaan zetten...
Het was leuk met stomme wendingen eraan...
Tenslotte heb ik wel genoeg aandacht gekregen van Hottie Ruben! Very Happy
Lichamelijk en geestelijk...
Hij heeft een tepelpiercing, echt zo sexy Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 6:07 pm

Lieverd er is nog hoop! Wink Waarschijnlijk laat hij dat wicht wel snel vallen. Behalve natuurlijk als ze geweldig is in bed.
In ieder geval meer hoop dan bij mij. Ik weet nog helemaal niets over die lieverd en moet wachten tot woensdag waarschijnlijk Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 6:10 pm

I know en ik denk niet dat ze nog aan seks doet, tenslotte durfde ze zijn broek nog niet eens over zijn kont heen te tillen toen die tot onder zijn kont was afgezakt...
En....
Ik weet niets voor niets dat hij een tepel piercing heeft! Twisted Evil
Ach, da komt wel helemaal goed hoor!
Onze hoop is ongeveer gelijk en ik denk die van jou eigenlijk nog wel wat meer dan die van mij hoor :O
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 6:13 pm

Volgens mij is die omgedraaid hoor. Op dat vlak ben ik een erg grote pessimist. Enige waardoor ik hoop heb, is doordat hij na de les op me bleef wachten om samen de aula uit te wandelen en hij 3 van de 4 pauzes naast me bleef zitten en we hele tijd aan het lachen waren. En ik ken enkel zijn naam en richting *zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Wat is je mood? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat is je mood?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onmogelijk :: Chit Chat :: Praatjesmaker-
Ga naar: