Onmogelijk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het forum voor RPG-liefhebbers
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Su-mi/sumitja is er ook weer (a)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Death_Angel
savin' me
Death_Angel


Aantal berichten : 11
Join date : 05-11-08
Leeftijd : 38

Su-mi/sumitja is er ook weer (a) Empty
BerichtOnderwerp: Su-mi/sumitja is er ook weer (a)   Su-mi/sumitja is er ook weer (a) I_icon_minitimewo nov 05, 2008 11:51 pm

Iedereen kent me hier inmiddels denk ik wel, njah misschien ook niet..Maar Yena en wasbeer kennen me en dat is toch al heel wat, ja toch? toch toch? (a). Maar laat ik me toch maar even voorstellen. Ik ben Su-mi, ben inmiddels alweer 23 jaartjes oud *gaat zich oud voelen*, ik ben geboren in Nederland maar woon nu sinds kort bij m'n pappie in prachtig Schotland. Jaja ik heb een schotse pappie en een koreaanse mams, dus wat maakt dat dan, ja goed zo *geeft koekje aan degene die het zomaar heeft goed geraden xD* Ik heb maar liefst 7 zussen, 3 zussen en 4 zusjes om precies te zijn. Mijn muzieksmaak gaat uit naar bands en artiesten zoals Nightwish, Flogging Molly, The 69 Eyes, HIM, The Rasmus, Lacuna Coil, Deathstars, Loreena Mckennitt, Blackmore's Night en nog wat meer. Hmmm, ja en als jullie nog wat willen weten, ik sta open voor vragen, want hier laat ik het nu bij Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Su-mi/sumitja is er ook weer (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Su-mi/sumitja is er ook weer (a)   Su-mi/sumitja is er ook weer (a) I_icon_minitimewo nov 05, 2008 11:58 pm

Oh echt, je leeft nog? Ik had net je hele bestaan uit m'n geheugen gewist. Nja, welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Death_Angel
savin' me
Death_Angel


Aantal berichten : 11
Join date : 05-11-08
Leeftijd : 38

Su-mi/sumitja is er ook weer (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Su-mi/sumitja is er ook weer (a)   Su-mi/sumitja is er ook weer (a) I_icon_minitimedo nov 06, 2008 12:16 am

Ik leef nog, tenzij ik ineens een wandelend lijk ben Surprised *gaat het testen en komt tot de conclusie, dat ik nog springlevend ben* (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Su-mi/sumitja is er ook weer (a) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Su-mi/sumitja is er ook weer (a)   Su-mi/sumitja is er ook weer (a) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Su-mi/sumitja is er ook weer (a)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onmogelijk :: Welkom :: Nice to meet you...-
Ga naar: