Onmogelijk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het forum voor RPG-liefhebbers
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Film] Wat keek je het laatst?

Ga naar beneden 
+5
Aelius Maximus
Wasbeertjuh
steffytjuh
Bernou
Yelena
9 plaatsers
AuteurBericht
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimeza jun 13, 2009 9:34 pm

Welke film heb je laatst gezien? Was het in de bioscoop of lekker knus thuis?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Bernou
lost in america
Bernou


Aantal berichten : 247
Join date : 10-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Fryslân

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimema jun 22, 2009 12:23 pm

Dat was gisteren. Toen heb ik samen met mijn broer Aladdin en de Dievenkoning gezien. Een leuke film, al is hij wel een stuk minder dan de eerste twee films. Toch moest ik hem, als groot Aladdin fan, toch gezien hebben.
En wat ongelofelijk stom dat de stem van de geest veranderd is zeg. Zo is hij plots een stuk minder leuk xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimema jun 22, 2009 12:57 pm

Engelse of nederlandse versie? Want bij de engelse is het te wijten aan het feit dat Robin Williams de tweede aladdinfilm de stem niet insprak en erna weer wel. Bij de nederlandse weet ik het niet, te lang geleden. Laughing

Ik heb gisteren the curious case of Benjamin Button gekeken. Best wel een goede film. Tegen het eind zat ik met tranen in m'n ogen en de humor die erin stak, was ook best wel lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
steffytjuh
savin' me
steffytjuh


Aantal berichten : 19
Join date : 30-11-08

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimema jun 22, 2009 6:02 pm

Ik heb daarnet naar Wild Child gekeken (in plaats van studeren). Ik had hem al eens gezien, maar met een geobsedeerde zus is het moeilijk om niet meerdere malen naar dezelfde films te kijken ...

Ik vind het best wel een goede film, maar het gaat allemaal snel en sommige dingen mochten wel wat meer uitgewerkt worden ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Bernou
lost in america
Bernou


Aantal berichten : 247
Join date : 10-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Fryslân

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimedo jul 23, 2009 4:15 pm

@Yelena: De Nederlandse : ) Wij hebben eigenlijk geen Engelse disneys in huis, dus ben ik dat ook niet gewend. Nederlands blijft dan toch leuker xD.

Ik heb twee dagen terug Eurotrip gezien. Die is echt grappig xD Ik had hem nog nooit gezien, maar er wel heel veel positieve verhalen over gehoord, dus vond ik dat ik hem wel eens mocht zien. Uiteindelijk denk ik dat ik hem nog wel eens ga kijken :').
Afgelopen zondag heb ik Harry Potter and the Half-Blood Prince gezien. Beste verfilming van HP tot nu toe. Ik had hem al eens eerder gezien, maar zondag dus nog een keer. Ik houd van de humor in de film en van de spanning. Bij de tweede keer wist ik ook precies wanneer ik mijn oren dicht moest doen bij een schokmomentje xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimedo jul 23, 2009 9:12 pm

Bernou: vroeger keek ik de nederlandse ook omdat ik simpelweg geen engels kon. Maar de grappen zijn beter in het engels.

Vanmiddag heb ik Harry Potter 6 gekeken in de bioscoop. Beter dan verwacht meot ik wel zeggen. Veel te saaie trailer ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimevr apr 09, 2010 12:19 pm

Het was geen film, maar een serie =P
SuperNatural en dan de aflevering; Criss Angel is a Douchebag
Normaal kijk ik er nooit na, maar ik moest deze gewoon zien xD
Alleen is hij eigenlijk best wel stom, arme Criss Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Aelius Maximus
savin' me
Aelius Maximus


Aantal berichten : 4
Join date : 18-05-10

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimewo mei 19, 2010 10:02 pm

Zondag avond, Angels en Demons, het Bernini Misterie, met Tom Hanks.

Absoluut geweldige film, spannend en tot het einde (en het is een onverwacht einde) meeslepend!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimewo mei 19, 2010 10:52 pm

Vond ik ook. Ben blij dat ik die in de bioscoop heb gezien.

Gisteren Play it again, Sam gezien. Mijn eerste echte Woody Allan film en zeker niet de laatste!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimezo aug 01, 2010 10:36 pm

De aller laatste ging over één of ander crystal waar een computer de president wou opblazen (raak altijd de namen kwijt)
Daarvoor heb ik een film gezien over de IRA, ook altijd leuk Very Happy (ook hiervan naam kwijt)
En de andere die ik echt gevolgt heb hiervoor nog was iets met englishman en hill ofzoiets Razz
Die was zo gaaf, omdat de heuvel net geen berg genoemd kan worden gaat het hele dorp zand naar boven slepen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimezo aug 01, 2010 10:47 pm

My name is Bruce
Best wel een leuke horrorkomedie ook al lijkt hij af en toe wel wat langdradig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Mai Phantom
misery business
Mai Phantom


Aantal berichten : 52
Join date : 25-07-10

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimezo aug 01, 2010 11:28 pm

Gisteren Pulp Fiction. Leuk, leuk. Tarantino weet het cool te houden. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra
savin' me
Lyra


Aantal berichten : 33
Join date : 01-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimedo aug 05, 2010 12:23 am

zaterdag was dat xD ging ik New Moon kijken, al keek ik de film eigenlijk alleen voor de wolven (het leukste omdat ze zo gaaf gemaakt zijn Very Happy)
Terug naar boven Ga naar beneden
Flapkeuh
savin' me
Flapkeuh


Aantal berichten : 11
Join date : 04-08-10
Leeftijd : 28

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimedo aug 05, 2010 12:28 am

Alex Agnew more human than human.
Doodlachen gewoon weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimedo aug 05, 2010 3:08 pm

Live is hij beter Very Happy
Maar het stukje waar hij zichzelf in de kont neemt, is geweldig!

Gisteravond Slackers gekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Mar
misery business
Mar


Aantal berichten : 51
Join date : 25-07-10
Leeftijd : 29

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimema aug 09, 2010 10:39 pm

Had eens zin om naar romantische dingetjes te kijken. Heb dan maar 'The last song' van het internet gehaald en nadat ik hem had bekeken, had ik al spijt dat ik hem had gedownload. Ik vind hem niet echt speciaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimeza aug 21, 2010 11:26 pm

Net Weirdsville gekeken. Hilarisch! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimezo aug 22, 2010 10:37 pm

Uhm, eens even denken...
Carrie, De millenium trilogie, transformers 2 en nog eentje met piratenschip maar die heb ik maar half gevolgd.
Omdat ik heel wat beters te doen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Lyra
savin' me
Lyra


Aantal berichten : 33
Join date : 01-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimedi aug 24, 2010 1:37 pm

Ghost in the Shell 2 [Innocence] Japanse anime film =] was niet zo leuk als deel een vond ik xD
Dit stond er over op wiki x] In dit vervolg moet de cyborg Batô met zijn nieuwe collega Togusa een aantal mysterieuze moorden oplossen. Bepaalde poppen, gemaakt voor seksueel plezier, vermoorden hun 'gebruiker' en plegen daarna zelfmoord. Tijdens het onderzoek stelt Batô -net zoals majoor Kusanagi in deel 1- het leven, het mens-zijn en andere contemplatieve zaken in vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mar
misery business
Mar


Aantal berichten : 51
Join date : 25-07-10
Leeftijd : 29

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimewo sep 01, 2010 6:09 pm

Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimewo sep 01, 2010 6:57 pm

The last Airbender
Kon beter, Shyamalan verliest z'n magic touch
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimedi sep 14, 2010 11:06 pm

Ja, nu weet ik de naam nog wel! Very Happy
Namelijk; Adventureland...
Ik ben wel goed! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitimewo sep 15, 2010 11:48 pm

No reservations
Een prachtige film die een mooie 8 van me krijgt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Film] Wat keek je het laatst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Film] Wat keek je het laatst?   [Film] Wat keek je het laatst? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Film] Wat keek je het laatst?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onmogelijk :: Chit Chat :: Multimedia-
Ga naar: