Onmogelijk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het forum voor RPG-liefhebbers
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wat is je mood?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimeza aug 21, 2010 8:14 pm

Tja, dit heeft niet meer uitleg nodig Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
JD
savin' me
JD


Aantal berichten : 39
Join date : 25-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens waar het soms regent

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimeza aug 21, 2010 8:52 pm

Misselijk, heb te veel gegeten :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimezo aug 22, 2010 10:32 pm

Vaag...
Heel vaag...
Zo vaag dat ik zelf niet eens meer weet wat ik voel en denk Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimezo aug 22, 2010 10:48 pm

Gezellig ^^

Ik ben stressed! Rotexamens. Maar wat proberen te ontspannen met het plannen van m'n verjaardag ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimezo aug 22, 2010 10:55 pm

Nou, eigenlijk niet silent
Aanpassing:
Ik weet wel wat voel, alleen ik weet niet wat ik er mee aan moet en of het wel klopt Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimedi aug 24, 2010 1:38 pm

ik voel me goed. Eindelijk een beetje van de stress verlost en een prof zei me zelfs dat ik het vandaag zo goed als perfect deed (was mondeling).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Lyra
savin' me
Lyra


Aantal berichten : 33
Join date : 01-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimedi aug 24, 2010 4:35 pm

moe T~T heb afgelopen twee weken veel te weinig geslapen omdat ik mijn beste vriendin, of tenminste dat was ze boos op me werd en ik eerst niet eens wist waarom =/ En nu heeft ze nieuwe beste vriendin die ik verre weg van aardig vind. En heb te horen gekregen dat ik slechte vriendin was --' gezellig dus. Al heb ik gelukkig ook nog echte vrienden die er voor me zijn en met me praten. =]
Terug naar boven Ga naar beneden
JD
savin' me
JD


Aantal berichten : 39
Join date : 25-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens waar het soms regent

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimewo aug 25, 2010 2:33 pm

Balen dat je je ex- beste vriendin je in de steek laat, Nini

Van maandag tot vandaag op kamp geweest, echt vreselijk. Mijn klasgenoten zijn wel vet maar het eten, de tijdsbesteding en de slaapplekken waren waardeloos. Het enige leuke was de disco op dinsdag avond. Normaal gesproken heb ik het niet op dansen maar van de 250 aanwezigen waren er 240 dames dus het bleek wel gezelig. Nu ben ik thuis en uitgeput.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimewo aug 25, 2010 10:12 pm

Helemaal top, want!... Very Happy
Vandaag ben ik met Tobias de stad in geweest, echt vet gezellig! Very Happy
Morgenmiddag ga ik met Mike naar de bios en 's avonds ga ik uit met Max...
Vrijdag ga ik 's middags wat doen met Thomas en 's avonds lekker boodschappen halen voor het feestje van zaterdag dat ik geef! *helemaal hyper*
Zaterdag werken en dan direct vanuit werk Erwin en Janus ophalen van het station en meenemen naar huis om even een kwartiertje te wachten tot; Patrick, Thomas, Mark, Max, Mike, Tobias, Sharon, Simone, Moniek, Martin, Norbert, Nico, Menno, Richard, Wim, Brian, Jeffrey, Jos en Josh komen! Very Happy
En natuurlijk kan ik mijn lieffie Taïmo niet vergeten Shocked
Oeh, ik houd van al die aandacht Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimedo aug 26, 2010 3:03 pm

Lieverd, dan zijn we nu met 2 I love you

Kan m'n gedachten niet bij de leerstof houden doordat ik helemaal opgewonden ben voor morgen.
Ik kom vanochtend uit het examenlokaal. De drankkasten staan er vlakbij en daar stond de meest geweldige jongen ooit! terwijl ik wacht om zelf een drankje te nemen uit het automaat, geraken we aan de praat. De arme jongen moest nog de hele dag blijven om de prof te helpen en in de namiddag moest hij toezicht houden bij een examen. Hebben we ineens voor morgen afgesproken en natuurlijk nummers uitgewisseld. Hij moet dan toch maar tot 's middags en ik heb 's ochtends les, dus gaan we wat eten morgen. Mijn gsm staat nu pas stil van al die berichtjes. Ow, wacht, niet dus Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimedo aug 26, 2010 5:30 pm

Echt heel verwarrend Sad
Vannacht sprak mijn ex mij ineen keer aan, deze had gelogen tegen mij over waarom hij het uitmaakte...
Dus ik was met recht een paar maand boos op hem, maar daarna niet meer en het is nu een half jaar geleden dus dat ik niet meer boos op hem was...
En ik had hem zaterdag wel gezien met het uitgaan en we hebben toen ook wel even gepraat en hij direct plagen enzo.
Zegt hij gisteren ineen keer dat ik gelijk had over waarom hij loog en dat soort dingen (tenslotte had hij nooit toegegeven in die hele tijd dat hij gelogen had) en dat hij nog niet weet of hij wel de goede keuze heeft gemaakt.
Want het verhaal is zo;
Hij zei dat hij het uitmaakte omdat hij zich heel kut voelde, want er waren factoren die hem stoorden enzo van vrienden en familie.
Dus moest hij even alleen zijn en nog geen twee weken later zag ik hem bezig met zijn ex waar hij altijd over zat te vloeken en te doen bij mij.
Ik dus boos, ik kon hem wel vermoorden (met alle recht, zei hij zelf ook vannacht dus)
En nu wil hij dat als hij een half jaar met stage in engeland zit dat ik langs kom, terwijl hij nog steeds met die ex heeft en zij dat niet wil hebben en zij ook niet van hem mag langskomen...
Like; what the hell?! Shocked
En elke keer als Yelena off is gegaan en ik blijf on gebeuren er dit soort dingen dus Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimedo aug 26, 2010 7:40 pm

Zie, we kunnen gewoon niet zonder elkaar ^^ Wat dacht je ervan samen te wonen? Razz

Nja, heb ik ook even pech. Ik haat de prof van literatuur! Hij heeft morgenmiddag mijn lieve Jack opgeëist omdat hij naar een vergadering moet en er dus iemand de mondelinge examens moet gaan afnemen. Jammer dat ik dat vak morgenvroeg heb. BALEN!!! Mad
Maar dan gaan we wel lekker morgenavond uit eten ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimedo aug 26, 2010 8:29 pm

Dat is eigenlijk een best wel goed idee :O
Wanneer zullen we dat gaan doen? Razz
En oeh, Jack...
Alleen die naam klinkt al spannend Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimedo aug 26, 2010 8:45 pm

Van zodra jij huis uit mag ^^

Ja, Jack is gewoon geweldig ^^ Knapper dan Jens en krijg ik meer aandacht van. En het beste van al is, is dat ik hem lekker vaak kan zien en wat mee kan gaan doen. Je zal hem wel ontmoeten bij de verhuis Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Mar
misery business
Mar


Aantal berichten : 51
Join date : 25-07-10
Leeftijd : 29

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimema aug 30, 2010 2:43 pm

Ik voel me gooooooooooooood ;d

Vandaag trek ik de stad in met een vriendin die ik in geen eeuwen meer heb gezien. Dus dat wordt gezellig ;d
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimema aug 30, 2010 10:58 pm

Ik voel me goed en slecht tegelijkertijd. Goed omdat ik lekker veel tijd doorbreng bij Jack. Zalige middag gehad in het kantoor (hij had de prof eruit gegooid) en morgen doen we dat opnieuw. De lieve schat had me laten slapen toen ik erbinnen kwam en me op een stoel gezet had. Stond hij klaar met koffie en koffiekoeken. Dus ga ik morgen wok afhalen ofzo voor hem ^^

Maar ik voel me dus slecht omdat de persoon die ik het liefst bij me wil hebben op m'n verjaardag er niet bij kan zijn Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Mar
misery business
Mar


Aantal berichten : 51
Join date : 25-07-10
Leeftijd : 29

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimewo sep 01, 2010 6:05 pm

Leeg.

Het wil er bij mij maar niet in dat ik opnieuw naar school moet. Na de eerste dag - die trouwens maar een halve dag was - ben ik zo leeg en moe als iets. Raakte gisterenavond niet in slaap door de stress. Het zal waarschijnlijk wel daaraan liggen. Heb echt de verschrikkelijkste leraren en zelfs de eerste dag was al tragisch en dat terwijl ik graag naar school ga. Oh jee, wat gaat dat geven Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimewo sep 01, 2010 7:06 pm

Geweldig, maar ik voel me altijd goed als ik anderen naar school zie gaan en zelf niet hoef Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimedi sep 14, 2010 11:04 pm

Aaaaw!
Ye'naatje tog, komt wel goed! *plat knuffelt jou*
Maar wie komt er dan niet op mij na? :O

Maar ik zit in een beetje raar pakket.
Ondertussen vind ik het klote voor mijn vriend dat ik het moet uit maken.
Maar aan de andere kant hoop ik dat René zegt dat Sharon mee mag naar zijn feestje, zodat ik zaterdag avond lekker kan zuipen in gezelschap met Ruben.
Een enorm Hottie. *drool*
Ja, met een hoofdletter H! Embarassed
Maar als Sharon van hem niet mee mag, mag ik van mijn mama niet naar Hengelo heen en terug 's avonds laat... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimedi sep 14, 2010 11:08 pm

Komt wel goed. En ik doelde op jou hoor. Razz
Donderdag komen er wel allemaal leuke mensen dus hopelijk kunnen ze het gemis wat opvullen Razz

Ik ben megastressed. Ik hoop dat ik niet voor alles een onvoldoende heb (de harde realiteit op unief) en wil mijn punten donderdag niet ophalen. Misschien dat ik ze dronken ga ophalen of iemand ga vragen me erheen te sleuren of voor me te kijken ofzo. Maar dit kan ik echt niet lang meer aan Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimedi sep 14, 2010 11:19 pm

Ik wou het toch nog even zeker weten (A)
Maar ik ga jou ook heel erg missen op mijn verjaardag hoor :O
En dat met die examens komt wel op zijn pootjes terecht Wink
Ik bedenk me nu dat Sharon iets had zondag, dus nu is het niet eens meer zeker of ze wel kan dan die zaterdagavond Sad
Ik wil mijn Hottie niet missen! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Lyra
savin' me
Lyra


Aantal berichten : 33
Join date : 01-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimedi sep 14, 2010 11:21 pm

heeeel moe xD al heb ik eigenlijk wel zin in morgen ='3 ja ik moet naar school maar er zit een jongen in mijn klas en ik weet niet maar ik blijf maar kijken naar hem XD al zat hij jammer genoeg de laatste drie uur vandaag te ver naar achteren >< en maar een vriendin van me weet dat ik zo naar die jongen kijk Embarassed ik ken hem van karate een paar jaar terug maar denk niet dat hij mij daar nog van zou herkennen... XD nahja ik zie wel hoe het morgen gaat =']
Terug naar boven Ga naar beneden
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimedi sep 14, 2010 11:37 pm

Stap gewoon op die jongen af en begroet hem vrolijk en vraag hoe het met hem gaat en als hij je niet herkent doe je geplaagd beledigt Razz
Meeste jongens vinden dat wel leuk, tenminste wel in mijn omgeving...
Wees blij dat je alleen maar de drang hebt om naar hem te kijken xD
Als ik Ruben een knuffel geef of we praten met elkaar of dansen met het uitgaan moet ik moeite doen om niet de kleren van zijn lijf af te scheuren Embarassed
Tot nu toe is het me gelukt om me in te houden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Lyra
savin' me
Lyra


Aantal berichten : 33
Join date : 01-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimewo sep 15, 2010 4:23 pm

Wasbeertjuh schreef:
Stap gewoon op die jongen af en begroet hem vrolijk en vraag hoe het met hem gaat en als hij je niet herkent doe je geplaagd beledigt Razz
Meeste jongens vinden dat wel leuk, tenminste wel in mijn omgeving...
Wees blij dat je alleen maar de drang hebt om naar hem te kijken xD
Als ik Ruben een knuffel geef of we praten met elkaar of dansen met het uitgaan moet ik moeite doen om niet de kleren van zijn lijf af te scheuren Embarassed
Tot nu toe is het me gelukt om me in te houden Razz

Ik heb maar 1 les gehad waarin hij niet in mijn klas zat xD Wiskunde A x] En met Nederlands zat hij bijna naast me =3 zat alleen gangpad tussen maar goed.. Tijdens Aardrijkskunde zat ik met vriendin achterin en had zo mooi zicht op hem Cool vond ik echt heel leuk =3 en ik heb misschien eindelijk door waar hij staat in de pauze en toevallig kan ik naar die plek kijken vanaf waar ik altijd sta Very Happy kort om naast saaie lessen en huiswerk dat ik opgekregen heb maar nog niet gemaakt heb was het een heel geslaagde dag ^^ Maar heb nog steeds niet echt iets tegen hem gezegd -.- Vraag me af waarneer ik dat wel ga durven ='] want jammer genoeg kan het me heel erg schelen hoe hij me ziet dus doe ik niet zo gemakkelijk iets raars op school >< En tijdens Engels zat hij achter me Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitimewo sep 15, 2010 5:22 pm

Ik verveel me! -.-
Ik zit gewoon nog op school sinds half 9 Sad
En Lyra zo moet je niet doen of denken Surprised
Aan de ene kant kan ik best begrijpen dat je zo denkt, maar als hij je waard is neemt hij je zelfs met vogelpoep op je hoofd en liggend in de modder om zo even te zeggen Razz
Maar ik hoop voor je dat je hem ooit aan durft te spreken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Wat is je mood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is je mood?   Wat is je mood? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat is je mood?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onmogelijk :: Chit Chat :: Praatjesmaker-
Ga naar: