Onmogelijk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het forum voor RPG-liefhebbers
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Fantasy Solli] A pirate's life for me

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Fantasy Solli] A pirate's life for me Empty
BerichtOnderwerp: [Fantasy Solli] A pirate's life for me   [Fantasy Solli] A pirate's life for me I_icon_minitimevr jul 03, 2009 9:17 pm

Jack Sparrow, Elizabeth Swann, Will Turnern. We kennen allemaal deze namen en we hebben de films gezien. Maar wat is er erna gebeurt? Wij gaan naar de tijd van hun kleinkinderen. The Black Pearl maakt nog steeds de oceanen onveilig. Wie weet wat het nageslacht van plan is? Alles kan dus laat je fantasie maar de vrije loop!


Code:
[u]Over jou[/u]
[b]Jou Naam:[/b]
[b]RPG Ervaring:[/b]

[u]Over je personage[/u]
[b]Naam Character:[/b]
[b]Bijnaam Character:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]Functie op het schip:[/b]
[b]Uiterlijke Omschrijving:[/b]
[b]Innerlijke Omschrijving:[/b]
[b]Korte Geschiedenis:[/b]
[b]Overige:[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Fantasy Solli] A pirate's life for me Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Fantasy Solli] A pirate's life for me   [Fantasy Solli] A pirate's life for me I_icon_minitimevr jul 03, 2009 9:19 pm

Mijn solli:
Jou Naam: Yelena
RPG Ervaring: Veel

Naam Character: Onyx Sparrow
Bijnaam Character:
Leeftijd: 23
Geslacht: Man
Functie op het schip: Captain
Uiterlijke Omschrijving: Onyx heeft al van zowat iedereen te horen gekregen dat hij erg veel op zijn grootvader lijkt. Bijna exact hetzelfde gezicht, enkel lijkt hij nog iets teveel op zijn vader ook. Halflang donkerbruin haar, een gebruinde huid en exact dezelfde ogen als pappielief. Gelukkig is dat deel dat hij op zijn moeder leek, eruit gegaan met de jaren. Verder is hij best wel groot geworden en normaal, mooi gespierd door het werk aan boord van de Pearl. Zijn kleren daarentegen zijn meestal aan de makkelijke, versleten kant. Wat zit er dan ook beter dan een broek gescheurd aan de knieën? Onyx heeft enkele tattoo's waaronder dezelfde als zijn grootvader, een vogel aan de horizon. Eronder staat wel Onyx' naam. verder heeft hij er nog een paar die hij gewoon mooi vond. Om zijn hals draagt hij een geluksbrenger.
Innerlijke Omschrijving: Onyx kan erg rustig zijn. Een kant die hij liever verborgen houdt. Als hij echter opgewonden, kwaad, vrolijk of iets anders wordt, is hij helemaal niet rustig meer. Dan kan hij erg hyper uit de hoek komen, iets dat hij vroeger al had. Behalve als hij verdrietig is. Dan wil hij het liefst alleen zijn, iets dat in de familie zit. Soms kan hij wel erg dromerig uit de hoek komen. en kun je hem niet uit het kraaiennest krijgen. Wat hij vooral is, is een echte piraat. Als hij en zijn vrienden of geliefde, maar voornamelijk Onyx zelf dus, goed uit een situatie komen, is het goed. Hij draait een moeilijke situatie in zijn voordeel, of probeert dit toch. Zijn plannen en ideeën zijn soms (of vaak/altijd) geschift, gewaagd en vooral heb je er een grote dosis gekheid voor nodig, maar je zal er wel heelhuids uitkomen. Owja, vaak doet hij erg nonchalant over iets, zorgeloos e.d.
Korte Geschiedenis: Onyx is het verweksel van zijn vader met een of ander exvriendinnetje/hoer. Zijn eerste vijf levensjaren waren miserabel. Hij kreeg het regelmatig hard te verduren op het schip waar zijn moeder voor vertier zorgde door zijn moeder en de Captain, maar gelukkig beurde de crew hem op. Tot zijn vader eindelijk opdook. Eerst was hij toch een beetje bang, maar een klein stemmetje zei hem dat het echt zijn vader was. Maar alles was beter dan bij zijn mammie te blijven, dus bleef hij bij zijn vader. Die besloot samen met zijn vriendin een leven op het land te beginnen. De zee heeft Onyx nooit losgelaten. Altijd glipte hij weg naar het strand waar zijn vader hem dan vloekend kwam halen. Toen hij 10 was, meerde er een schip aan met zwarte zeilen. Een oude captain stond aan het hoofd. Deze captain kwam op een dag naar het huisje waar Onyx woonde met zijn ouders en stelde zich voor als opa Jack. Zonder enige goedkeuring van zijn ouders, ging hij mee en leerde het piratenleven.
Overige: Hij rolt zelf dus rookt hij ook.

[Fantasy Solli] A pirate's life for me OnyxSparrow-1
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Fantasy Solli] A pirate's life for me Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Fantasy Solli] A pirate's life for me   [Fantasy Solli] A pirate's life for me I_icon_minitimevr jul 03, 2009 10:12 pm

Over jou
Jou Naam: Djuu
RPG Ervaring: Redelijk veel

Over je personage
Naam Character: Micheal Coulter
Bijnaam Character: -
Leeftijd: 22
Geslacht: Man
Functie op het schip: Scheepsjongen
Uiterlijke Omschrijving: Micheal heeft lichtblond naar donkerblond haar, wat lekker warrig op zijn hoofd staat. Hij punt het altijd wel even lekker bij als het hem te lang wordt. Het langste wat hij ooit heeft gehad is zijn pony tot zijn oren. Na die keer heeft hij het nooit weer zo extreem gedaan. Hij heeft een tik om steeds zeewater in zijn haren te doen zodat het lekker plakt. Daarnaast heeft Micheal bruine ogen en donkere wenkbrauwen. Als hij lacht, doet hij dat meestal met zijn mond dicht, omzijn tanden niet te laten zien. Ze staan niet bepaald recht, maar ook niet scheef, een beetje tussenin, maar Micheal schaamt zich er voor. Terwijl er eigenlijk helemaal niets aan te zien is. Micheal heeft een lichte huid en kan snel verbranden als hij niet voorzichtig is. Hij vindt de zon soms redelijk irritant, omdat het ook fel in zijn ogen schijnt. Verder draagt Micheal echte scheepskleren. Afgesleten spijkerbroeken, zwarte shirtjes, af en toe een band om zijn hoofd en niet te vergeten, altijd een mes op zak. Zijn afgetrapte, donkerbruine laarzen maken het helemaal af, hoewel hij het liefst op blote voeten loopt, maar vanwege de splinters, houdt hij de laarsjes toch maar aan. Hij is rond de 1 meter 70 en heeft een normaal postuur. Ook heeft hij een ster als tattoo op zijn linkerborst. Micheal heeft naast werk als scheepsjongen ook werk als muzikant op het schip en dan doet hij wel nettere kleding aan. Net als hij aan land komt en hij de neiging heeft om pakjes aan te doen in plaats van zijn afgesleten kleren.
Innerlijke Omschrijving: Micheal is een romantische jongen, waarvan veel jongens hem niet begrijpen. Zo heeft hij al heel wat meiden verslonden om de neiging dat hij hun sieraden wilden kapen, en met succes gelukt. Natuurlijk is Micheal wel zo lief dat als hij vertrekt, een roos achter te laten met een kaartje. Daarop staat zijn excuses en zijn naam. Micheal heeft dan wel zo zijn streken, maar ja, dat hoort nou eenmaal als je bij de Black Pearl hoort. Hij kan er niets aan doen om lief te zijn dan dat hij is, want eingenlijk is hij totaal niet te vertrouwen. Zijn trouw is bij zijn moeder en het schip waarop hij leeft. micheal heeft zo ook een vlug voorbijpratend mondje dat er verscheidene ruzies ontstaan, maar dan zorgt hij er wel voor dat hij er verder niks mee te maken krijgt. Zo slim is hij nou ook wel weer. Voor de rest is hij altijd wel in het kapen, omdat dat zijn lievelingsmanouvre is om dingen te jatten. En wie wil nou geen geld en vers voedsel? Je moet het toch ergens vandaan halen.
Korte Geschiedenis: Micheal heeft levenslang bij zijn ouders gewoond, waaronder zijn moeder onder stevige mishandeling door zijn vader. Zijn vader werkt bij een slachthuis en neemt het wel zo mee als werk, als privé. Micheal wist altijd wel dingen te voorkomen, maar helaas zijn moeder niet. Op een gegeven moment is Micheal met zijn moeder gevlucht naar een dorp waar zijn moeder vertelde dat hij de kleinzoon was van de beruchte Jack Sparrow. Ze vertelde zo ook dat zijn vader aboluut tegen alle piraterij was, maar dat zijn moeder het heerlijk vond om op zee te gaan. Micheal zelf hield al van de zee en op een gegeven moment werd hij aan boord genomen en kon zijn vertrek beginnen. Met succes.
Overige: [Fantasy Solli] A pirate's life for me Michealcoulter


Laatst aangepast door Djuu op wo jul 08, 2009 11:30 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

[Fantasy Solli] A pirate's life for me Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Fantasy Solli] A pirate's life for me   [Fantasy Solli] A pirate's life for me I_icon_minitimedi jul 07, 2009 3:52 pm

Over jou
Jou Naam:
RPG Ervaring:

Over je personage
Naam Character: Daniel James Lloyd
Bijnaam Character: Dan
Leeftijd: 25
Geslacht: Mannelijk
Functie op het schip: Chirurgijn
Uiterlijke Omschrijving: Dan heeft groene ogen en bruin gemillimeterd haar, waarbij hij een ietwat getinte huid heeft en een gespierde bouw. Al heeft hij dat niet altijd zo hard nodig, maar hij vind spiertjes gewoon mooi. Zijn lengte is 1.83 meter en hij draagt de eerste beste kleren die hij tegen komt, tenzij het vrouwenkleding is. Daarvoor verzet hij toch wel een paar stappen meer, maar desnoods kleed hij er iemand anders voor uit. Zolang hij maar kleren tegen komt en aan kan trekken vindt hij het goed. Het liefst heeft hij toch wel wat strakker dan normaal, want dan kan hij ook niet overal aan vast blijven haken met de kleren die hij draagt. Toch draagt hij wel altijd een ketting.
Innerlijke Omschrijving: Dan is een jongen die luisterd naar iemands verhalen, tenzij het hem te ver gaat dan zegt hij dat en neemt vervolgens de benen. Tenslotte is het een vrij gevoelig jongetje, alleen laat hij dat niet merken. Want hij gaat echt niet ineen keer zitten te huilen, omdat iemand een zielig verhaal verteld. Nee, dat doet hij dan ook echt wel op een plek waar niemand het ziet. Maar dat is gewoon puur medeleven. Als het drama op hem af komt heeft hij er geen enkel probleem mee en blijft hij, raar genoeg, sterk door niet te huilen of wat dan ook. Dan praat hij er zelfs niet over, want hij houdt er niet van om mensen op te schepen met zijn problemen en dat hoort ook niet naar zijn mening. Verder is het een rustige jongen met rare trekjes en aparte opmerkingen, die niet altijd gewaardeerd worden en dat komt misschien omdat ze toch wel soms aan de botte kant zijn. Al bedoelt hij er niks mee.
Korte Geschiedenis: Dan is geboren in Southampton uit zijn moeder (dûh xD), die blijkbaar prostituee was en wist daarom ook niet wie zijn vader is. Maar of hij weet wie zijn moeder is doet hij ook niet echt, want na een paar maanden was zijn moeder hem al zat en heeft hem verkocht aan een willekeurige vrouw. Deze bleek een vrouw te zijn van één van de piraten van het schip, die man zag hij pas voor het eerst toen hij 13 was en werd gevraagd of hij mee het schip op wou. Als klein jochie zei hij natuurlijk ja en is dan ook sindsdien met zijn 'vader' mee gegaan op dat schip. Uiteindelijk is hij weer even aan land gegaan op zijn 16e en daar 2 jaar gebleven om het vak te leren wat hij nu uitoefent, waarna hij het schip weer eens zag aanmeren en sindsdien hoort hij dan ook weer bij de bemanning.
Overige: --
Banner:

[Fantasy Solli] A pirate's life for me Dan


Laatst aangepast door Wasbeertjuh op wo jul 08, 2009 9:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
steffytjuh
savin' me
steffytjuh


Aantal berichten : 19
Join date : 30-11-08

[Fantasy Solli] A pirate's life for me Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Fantasy Solli] A pirate's life for me   [Fantasy Solli] A pirate's life for me I_icon_minitimedi jul 07, 2009 9:30 pm

Jou Naam: Steffy
RPG Ervaring: Redelijk

Naam Character: Audrey Phoenix
Bijnaam Character: Phoenix
Leeftijd: 21
Geslacht: Vrouw
Functie op het schip: Scheepsvrouw
Uiterlijke Omschrijving: Audrey heeft bruin golvend haar wat ongeveer tot midden haar rug reikt. Verder heeft ze bruine ogen en is 1m73 groot. Veel meer dan 65 kg weegt ze niet en ze draagt in haar vrije tijd graag kledij die iets van haar lichaam laten zien.
Wanneer ze aan het werk gaat op het schip draagt ze losse kledij om gemakkelijk te kunnen bewegen.
Innerlijke Omschrijving: Audrey heeft een driftig karakter en laat vooral niet met zich sollen. Door haar 'direct' karakter heeft ze vroeger veel vrienden verloren en ook dezer dagen heeft ze niet veel vrienden.
Uitgaan is één van haar weinige hobby's waar ze zich dan ook helemaal laat gaan. Audrey kan alleen heel goed haar plan trekken, maar is een krak in zich steendood vervelen. Ook kan ze goed op iemand zijn systeem werken.
Korte Geschiedenis: Audrey komt uit een niet zo gemakkelijk gezin. Van kinds af is ze gewend geweest om vaak alleen te zijn en voor zichzelf te zorgen. Ze is enigkind en kon dus ook niet uithuilen of iets dergelijks bij haar broer of zus.
Toen ze tien was scheiden haar ouders en bleef ze met haar vader alleen achter die wegkween zonder zijn vrouw. Omdat ze het niet langer volhield thuis, zette ze haar leven alleen verder en kwam zo terecht in het piratenleven waar het haar een stuk beter bevalt.
Overig: [Fantasy Solli] A pirate's life for me Banner11
Terug naar boven Ga naar beneden
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Fantasy Solli] A pirate's life for me Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Fantasy Solli] A pirate's life for me   [Fantasy Solli] A pirate's life for me I_icon_minitimewo jul 08, 2009 2:21 pm

Over jou
Jou Naam: Djuu
RPG Ervaring: Redelijk veel

Over je personage
Naam Character: Monique Autumn
Bijnaam Character: -
Leeftijd: 20
Geslacht: Vrouw
Functie op het schip: Scheepsvrouw
Uiterlijke Omschrijving: Monique is een blanke vrouw met erg opvallend blond haar. Ze heeft haar haar altijd gewikkeld in een aparte kleur haarband of het zit gewikkeld in een grijzige doek. Haar blonde haar is lang, net over haar schouders, langer of korter wil ze niet. Ze heeft felblauwe ogen en een neutraal gezicht. Make-up uit allerlei landen vindt ze heel interessant. Hoe ze het maken etcetra, maar het liefst heeft ze het mooi kant en klaar. Dan kan ze het onopvallend meenemen en aan haar medepiraten showen wat ze nu weer heeft meegenomen. Verder draagt Monique een korte, afgerafelde spijkerbroek met erover heen een lekker loszittende blouse. Het liefst draagt ze beige of grijs, vooral van die lichte schutkleuren. Verder loopt ze op aparte slippers, hakjes en schoenen met veters is ze niet zo dol op. Soms doet ze ook wel lange, zwarte laarsjes aan, maar het liefst die slippers. Monique heeft een normale lengte en haar postuur is slank.
Innerlijke Omschrijving: Monique is een nieuwsgierig aagje. Ze wil altijd weten waarom mensen op bepaalde manieren met elkaar omgaan, waarom de één ruzie heeft met de ander en andersom. Waarom mensen dingen maken, en waarom ze die gebruiken. Als ze dat laatste al weet en ze vindt het nog interessant ook, pakt ze het stiekem en zodra geen mens het doorheeft, huppelt ze terug en laat zien wat ze nu weer gedaan heeft. Ze is nogal erg trots op zichzelf. Niet dat Monique een eigendunk heeft, maar soms geeft ze zichzelf wel even een schouderklopje met: 'Dat heb je goed gedaan Monique.' En dan gaat ze weer door met haar werk. zie is niet zo opvliegend als mense denken. Aan haar uiterlijk en neutrale gezicht denken ze meestal dat ze erg arrogant is. Maar dat is ze dus niet. Als de ''vijand'' haar bij de schouders pakt en haar omdraait, trekt ze eerst een neutraal gezicht met vuurspuwende ogen. Maar ze glimlacht als de beste en zet het dan op een lopen. Natuurlijk heeft ze in haar broekzak een stiletto, voor het geval dat. Zolang je maar niet met haar solt, vind ze alles best. Ze kan namelijk als de beste iemand negeren, al is haar nieuwsgierigheid erg groot. Altijd komt ze wel viavia achter hoe het allemaal in elkaar steekt.
Korte Geschiedenis: Monique heeft bij haar broer in huis gewoond, aangezien beide ouders flinke alcholisten waren. Zodra haar broer Thomas een huis had gekocht, was zijn lieve zusje altijd welkom. Maar het heeft niet lang geduurd toen hij haar begon te slaan. Hij haatte haar, beweerde hij. Nog steeds weet Monique niet waarom, maar die nacht wist ze te ontsnappen aan zijn klauwen en is ze het strand opgerend. Een schip dat aan het land gestrand was, trok haar aandacht in alle nieuwsgierigheid. Zodra ze op het schip terecht kwam, wilde ze er niet meer van af. Wat een prachtleven als je zo leefde en hoewel ze erg aan de jonge kant was, wilde ze mee en het kon. Met de regeltjes gebonden natuurlijk. Maar waren die er wel?
Overige: [Fantasy Solli] A pirate's life for me Moniqueautumn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Fantasy Solli] A pirate's life for me Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Fantasy Solli] A pirate's life for me   [Fantasy Solli] A pirate's life for me I_icon_minitimewo jul 08, 2009 7:46 pm

Jou Naam: Ylena
RPG Ervaring: veeel

Naam Character: Sasja Crow
Bijnaam Character:
Leeftijd: 19
Geslacht: vrouwelijk
Functie op het schip: onbepaald
Uiterlijke Omschrijving: Sasja heeft roodbruine haartjes die tot op haar rug vallen. Nu heeft ze haar haartjes pikzwart geverfd. Haar grijsblauwe ogen kijken altijd dromerig, ietwat verdrietig of erg vrolijk. Ze heeft een klein mondje, met volle lippen, die erg breed kan lachen. Haar bleke huid steekt goed af tegen haar mooie rode lipjes. Verder is ze van gemiddelde lengte en dun. Alleen is ze er niet tevreden over dat ze er zo uitziet. Sasja vindt zichzelf dus echt heel lelijk. Qua kledij draagt ze meestal simpele jurkjes, broeken, rokjes, vestjes, shirtjes,... Zolang het maar simpel is. Tegenwoordig is ze ook wel gek op kleine accesoires zoals een ketting, ringen, polsbandjes en veel meer.
Innerlijke Omschrijving: Sasja is erg naiëf. Ze gaat erg veel geloven, maar niet alles. Nee, ze is wel zo slim om te weten dat ze ook zelf moet denken. Dan komt ze wel erg vaak af met rare theorieën. Ze is passievol en erg impulsief wat haar vaak in de problemen brengt. Verder is ze koppig en vrolijk. Als ze iets doet zet ze haar volle aandacht erop. Meestal wil ze iemand eerst beter leren kennen voor ze een oordeel velt. Voor haar vrienden doet ze veel, maar als ze er genoeg van heeft, zal Sasjahet direct zeggen. Haar tong kan erg scherp zijn en ze zal deze dan ook niet bedwingen als je Sasja kwaad maakt, irriteert of als ze er gewoonweg zin in heeft.
Korte Geschiedenis: Sasja is opgegroeid bij haar grootouders in Hongarije, net als haar zusje Dawn die 2 jaar ouder is en haar kleine zusje Misha die een jaar jonger is. Verder heeft ze nog een grote broer die 4 jaar ouder is. Hun ouders zijn op mysterieuze wijze gestorven toen ze nog klein waren. Sasja was nog maar een jaar oud toen het gebeurde. Doordat ze bij hun grootouders zo afgelegen woonden van de maatschappij bracht ze veel tijd buiten door. Haar fascinatie voor de natuur heeft ze daar opgedaan. Erg vaak maakt ze een bloemenkrans met enkele prachtige bloemen en draagt die dan de hele tijd. Jammer enkel dat die bloemen zo snel slapjes worden. Toen haar grootouders op haar 17 besloten te gaan reizen, namen ze Misha en Dawn mee. Enkel leden ze schipbreuk, spoelden aan op een eiland vol menseneters en uiteindelijk heeft zij het tot hiertoe als enige weten te redden. Enkele maanden later werd ze gered door een schip. De bemanning liet haar achter op Tortuga waar ze zich nu probeert te redden, nog steeds erg bang door wat ze zag en meemaakte op het eiland en wat ze ziet in Tortuga aangezien ze er niets van gewend is door haar afgelegen opvoeding.
Overige:
[Fantasy Solli] A pirate's life for me Sasja
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Fantasy Solli] A pirate's life for me Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Fantasy Solli] A pirate's life for me   [Fantasy Solli] A pirate's life for me I_icon_minitimezo feb 07, 2010 3:30 pm

Deze gaat toe wegens te lang openstaan zonder enige activiteit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Fantasy Solli] A pirate's life for me Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Fantasy Solli] A pirate's life for me   [Fantasy Solli] A pirate's life for me I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Fantasy Solli] A pirate's life for me
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Fantasy Solli] Verloren
» [Fantasy Solli] Pokémon
» [Real Solli] Being Human
» [Fantasy RPG] A pirate's life for me
» [Solli] Get them

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onmogelijk :: RPG's-
Ga naar: