Onmogelijk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het forum voor RPG-liefhebbers
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Real RPG]: The Motion

Ga naar beneden 
+7
UglyDuckling
TheMadHatter
steffytjuh
Yelena
Amarah
Bernou
Djuu
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 13 ... 26  Volgende
AuteurBericht
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimevr jul 24, 2009 8:50 pm

HET VERHAAL:

The Motion is een muziekbandje die vooral in kleine cafés spelen. Veel café-eigenaars doen er niet heel moeilijk over, zolang de band het zelf maar regelt. Want daar heeft de eigenaar absoluut ''geen tijd'' voor. The Motion heeft daar verder geen problemen mee en zorgen er voor dat ze een beetje bekend worden en ze promoten de band zo ook een beetje. De droom die ze willen bereiken lijkt zo ver weg. Optreden voor een groot publiek, dat lijkt hen wel wat. Gaat het ook gebeuren?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Bernou
lost in america
Bernou


Aantal berichten : 247
Join date : 10-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Fryslân

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimezo jul 26, 2009 12:30 pm

OOC: Woont de band samen in één huis, ofzo? : ) Nou ja, ik heb een beginpost gemaakt en zeg maar als het van geen kant klopt :')

[Real RPG]: The Motion Banner27

Gapend staat Brendon op uit zijn bed. Hij krabt even afwezig op zijn hoofd en loopt dan naar het venster om de gordijnen open te trekken. Het was mooi weer. Hij glimlacht even en loopt dan, in niets meer dan zijn boxer naar beneden. Hij wandelt op zijn dooie gemakje naar het aanrecht en zet koffie. Hij hield van koffie en hij hield het ook niet langer uit zonder koffie.
Wanneer hij eindelijk een lekkere kop dampende koffie in zijn handen heeft gaat hij aan de keukentafel zitten en geniet hij van zijn koffie. Ze hadden morgen een optreden in het cafeetje om de hoek, maar ze moesten er vandaag nog voor zorgen dat er ook mensen kwamen kijken.
Terwijl hij bedenkt hoe de beste manier is om mensen te trekken, drinkt hij zijn koffie op en zet hij nog een kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimezo jul 26, 2009 12:51 pm

OOC: Ik vind het goed. Wink

[Real RPG]: The Motion Jakex

Afwezig kijkt Jake naar de zwarte gordijnen in zijn piepkleine kamer. Hij had al opgemerkt dat de zon stiekem naar boven ging om zijn ogen te plagen en hij trok de gordijnen dicht. In zijn kamer bevindt zich een bed, een klerenkast een wastafeltje en een spiegel. Meer niet. Eigenlijk wel. Een kooi op de grond die nooit gebruikt wordt. Verveeld doet Jake zijn zwarte overhemd aan en een zwarte broek. Perfect. Als Jake zijn kamer verlaat, gaatie geruisloos naar beneden en hoort de koffie al stromen. Dat kon maar één ding betekenen. Brendon was al op.
Met een schijnbeweging staat hij ineens in de deuropening en ziet Brendon zitten. 'Goedemorgen!' grijnst Jake breed en gaat tegenover hem zitten. 'Heb jij misschien Love ergens gezien?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Bernou
lost in america
Bernou


Aantal berichten : 247
Join date : 10-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Fryslân

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimezo jul 26, 2009 1:13 pm

[Real RPG]: The Motion Banner27

Brendon zit net aan zijn derde kop koffie als Jake naar beneden komt. "Jake," begroet hij hem opgewekt. "Wil je ook koffie?" Hij loopt al terug naar het apparaat dat op het aanrecht staat. Hij giet zijn kop nogmaals vol en brengt ook een kop naar Jake.
Hij fronst als Jake naar Love vraagt. Uh, wie was dat ook alweer? Oh ja, dat hamsterdier. Hij schudt zijn hoofd verontschuldigend. "Sorry, niet gezien," zegt hij, waarna hij weer aan de keukentafel gaat zitten.

"Slaapt de rest nog?" vraagt hij dan. "Amy is denk ik naar college," deelt hij mede. Brendon snapte niet dat Amy zich op de studie kon concentreren en ook altijd optijd kon zijn bij de band.
Plots ziet hij iets zwarts in de hoek van de kamer bewegen. Brendon springt op en rent naar het beestje, waarna hij het vangt. "Ik heb je geliefde," grijnst hij naar Jake. Wanneer hij zijn handen boven Jake heeft, gilt hij het plots uit. "Au! Stom beest," gilt hij, waarna hij het dier op Jake laat vallen. "Hij beet me!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarah
misery business
Amarah


Aantal berichten : 78
Join date : 05-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wonderland

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimezo jul 26, 2009 3:18 pm

[Real RPG]: The Motion Julialittleton

Julia gaapt breed en strijkt haar blonde haar uit haar gezicht. Hmmm, tijd om op te staan! Beneden hoort ze al stemmen, dus weet ze dat ze niet de eerste is. Terwijl ze haar benen uit bed steekt, kijkt ze haar kamer rond. Wat een chaos. Misschien moet ze het binnenkort maar eens een beetje opruimen. Als ze eenmaal naast haar bed staat, probeert ze zich te herinneren wat ze vandaag ook al weer moeten doen. Misschien moet ze het maar even aan Amy gaan vragen, als die het niet te druk heeft.
Julia grijpt haar acoustische gitaar uit de hoek van haar kamer en rent de trap af. Ah, er zijn al twee van de jongens op. "Goedemorgen!"roept ze opgewekt en rolt met haar ogen als ze de koffie al ziet staan. Die Brendon heeft echt een ernstige verslaving! Plotseling klinkt er een hoop geschreeuw. Brendon heeft Jakes hamster Love gevonden. Julia grijnst terwijl ze ook een kop koffie voor zichzelf inschenkt, gaat zitten en een beetje begint te pingelen op haar gitaar. "Weet een van jullie wat we vandaag ook al weer moeten doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimezo jul 26, 2009 6:05 pm

[Real RPG]: The Motion Jakex

'Ja, heerlijk.' grijnst Jake breed. Brendon staat op en hij haalt koffie voor hen beiden. Een dampende kop met koffie staat voor zijn neus. Zwart, zoals hij het hebben wil. Geen enkele smaak hoefde het ook maar lekkerder te maken, want zwart maakte de smaak al beter. 'Dankjewel.' bedankt Jake hem.
Alleen jammer dat hij niet weet waar BIG Love II is. Tja, BIG Love I stierf twee maanden geleden. Hij was er erg treurig om. Een week later op zijn verjaardag kreeg hij een andere hamster met weliswaar de naam BIG Love II.
'Ik geloof het wel. Ik heb helaas alleen jou gezien.' zegt Jake gespeeld teleurgesteld en hij tikt op de tafel. 'Nee grapje. Ik vind je wel lief hoor.' grijnst Jake. Opeens staat Brendon op en Jake schrikt. Wat was daar nou weer voor nodig! Hij had zijn excuses aangeboden! Hoefde hij hem nog niet te laten schrikken! Maar dan snapt hij waarom Brendon zo snel was. Hij heeft Love gevonden! Jake kijkt toe hoe Brendon Love vangt en het naar hem toebrengt. Maar dan laat Brendon het beestje ineens vallen, op het hoofd van Jake. Hij voelt hoe het hamstertje in zijn haren woelt en pakt dan met beide handen het beestje op. 'Aah arm schatje toch. Heeft hij je pijn gedaan?' zegt hij sussend tegen zijn hamster. 'Je had haar ook niet moeten laten schrikken!' zegt Jake verontwaardigt tegen Brendon, terwijl hij zijn hamstertje aait. 'Vind je het logisch dat ze dan bijt? Maar, ondanks die actie van je, vind ik je wel super aardig!' glimlacht Jake weer en hij staat op om Brendon een knuffel te geven. 'Dankjewel!' zegt hij nogmaals. Op dat moment heeft Jake nog niet door dat Julia er al een tijdje was. 'Oh! Goedemorgen Julia.' glimlacht Jake, als hij Brendon nog steeds vasthoudt. 'We moeten vandaag mensjes vinden voor onze optreden morgen. Beetje promoten. Ik hoop dat Amy vandaag nog op MySpace wat kan laten weten.' En Jake laat uiteindelijk Brendon los.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Bernou
lost in america
Bernou


Aantal berichten : 247
Join date : 10-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Fryslân

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimezo jul 26, 2009 6:49 pm

[Real RPG]: The Motion Banner27

Brendon kan zijn lach amper inhouden als Jake liefdevol tegen het beestje praat. Wanneer Jake hem nogal verontwaardigd toespreekt, trekt Brendon een pruillipje. "Ik had het niet zo bedoeld," mompelt hij, waarna er weer een grijns op zijn gezicht verschijnt.
Hij fronst even als Jake hem omhelst, maar Brendon klapt hem wel even lief op zijn rug. "Ik vind jou ook aardig hoor," grinnikt hij, waarna hij zich toch wel een beetje ongemakkelijk voelt. En hij voelde hoe de koffie zijn werk begon te doen en Brendon nu het liefst wilde bewegen. Hij probeert zich tevergeefs en heel voorzichtig los te wurmen. Jake moest het niet te persoonlijk opvatten.

Dan merkt hij Julia ook op. Hij houdt op met het proberen los te komen en lacht haar toe. "Goedemorgen," begroet hij haar blij. "Koffie is goed voor elk," grinnikt hij, wanneer hij haar koffie ziet pakken. "Proost,"
Maar dan doet Jake verder het woord. Hij knikt even instemmend. "Ik hoop niet dat Amy te lang op college zit, want die myspace heeft inderdaad wel wat power nodig." Hij is blij dat Jake hem uiteindelijk los laat en pakt snel weer een kop koffie. Hij wrijft Julia even door haar haren met zijn vrije hand en loopt dan naar de deur. "Ik denk dat het wel fijn is als ik me even aankleed," Hij doelde op zijn lichaam dat alleen een boxershort als kledingstuk had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimezo jul 26, 2009 8:58 pm

[Real RPG]: The Motion ShawnHeath

Moe, lui en nog meer van dat blijft Shawn lam liggen in zijn bed. Hij is een grote tegenstander van vroeg wakker worden en opstaan. Maar wat doet hij dan nu al wakker? Uit protest blijft hij liggen. Nee, hij gaat echt niet voor twaalven uit z'n bed komen. Jammer genoeg werkt zijn blaas hem tegen. Hardop vloekend werkt hij zich uit het bed. Een jeans en wit shirt met kap, zonder mouwen natuurlijk, trekt hij al snel aan. Het shirt wordt al even snel vervangen door een ander omdat hij het simpelweg lelijk vindt. Daarom besluit Shawn dat hij een camera nodig heeft. Het een heeft dan wel niets met het ander te maken, maar zo werkt Shawns logica helemaal niet hoor. Met dan maar eenwit, mouwloos hemd aan verschijnt hij beneden. Aan zijn broek heeft hij nu ook al wel een ketting hangen, zijn blaas is geleegd en zijn haar zit perfect.
"Jullie zijn gek. Allemaal." begroet hij de rest, doelend dat ze al lang wakker lijken. Zin hebbend in niets, maar wel honger hebbend, neemt hij een potje cornflakes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Amarah
misery business
Amarah


Aantal berichten : 78
Join date : 05-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wonderland

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimezo jul 26, 2009 9:36 pm

[Real RPG]: The Motion Julialittleton

"Oh ja!"zegt Julia nadat Jake haar had uitgelegd dat ze publiek moesten gaan zoeken. Ze pakt haar kop koffie en slaat het drankje in één keer achterover. Ondertussen vermeldt Brendon dat hij iets over zijn boxershort gaat aantrekken en woelt door haar haar heen. "Dat lijkt me een goed plan"antwoordt ze, waarna ze zich weer richt op haar gepingel. Het was haar favoriete gitaar, helemaal naar haar smaak gecustomized. Na een tijdje komt Shawn ook binnenwaaien, met de mededeling dat ze allemaal gek zijn. Julia kijkt op haar horloge. "Ook goedemorgen! Is het niet een beetje vroeg voor jou?"

Na een tijdje muziek gemaakt te hebben, besluit Julia ook maar eens kleren aan te gaan trekken, in plaats van haar pyjama. "Tot zo, mensjes! Kan iemand ondertussen misschien Amy opsporen, trouwens?" Vervolgens rent ze de trap op en sprint haar kamer binnen. Ok, wat zal ze vandaag eens aantrekken? Ze opent haar enorme kledingkast en trekt een paar kledingstukken eruit. Een rood jurkje met bijpassende hakken lijken haar een goede keus voor de dag. Nadat ze een beetje make-up op haar gezicht heeft gedaan, kijkt ze neuriënd haar kamer rond. Waar had ze haar gitaar ook al weer gelaten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimema jul 27, 2009 11:22 am

[Real RPG]: The Motion Jakex

'Uit mijn hoofd denk ik dat Amy rond 1 uur weer hier is, en anders heb ik het fout.' grijnst Jake volmaakt terwijl hij weer op zijn plekje aan de keukentafel gaat zitten. Hij pakt zijn kop koffie en aait zijn hamstertje zorgvuldig en bedenkt dn dat het hamstertje ook wat moet eten. Jake staat weer op, pakt een hele boterham en legt het op Love neer. 'Alsjeblieft. Je ochtendmaal.' lacht Jake.
Dan hoort hij Shawn. 'Goedemorgen! Lekker geslapen?' grijst Jake naar hem en hij neemt een slok van zijn koffie. Hij begint al wakker te worden, dat is goed. Als Julia de mededeling geeft dat ze zich gaat omkleden, net als Brendon, blijft Jake met Shawn over. 'Jij nog ideeën voor vandaag?' raagt Jake dan toch ernstig. 'Oh! En ik heb in mijn slaap weer een nummer geschreven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Bernou
lost in america
Bernou


Aantal berichten : 247
Join date : 10-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Fryslân

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimema jul 27, 2009 11:36 am

[Real RPG]: The Motion Banner27

Brendon drinkt zijn laatste koffie in één teug leeg, zet de kop op een tafeltje in de gang (vraag hem niet wat een tafeltje in de gang moet) en rent dan naar boven. Hij grist een geel t-shirt uit de kast en trekt er een halflange zwarte broek bij aan. Brendon probeert net zijn tweede sok aan te krijgen, wanneer hij doorkrijgt dat ze veel te klein zijn. En ze waren roze met hartjes. Nee, die waren niet van hem. Snel trekt hij ze uit en loopt hij terug naar de kast, waar hij witte sportsokken uit de kast trekt en ze aandoet. Dan nog zijn zwarte all-stars en hij kan terug naar beneden.

"Van wie zijn deze?" vraagt hij als hij terug in de keuken staat. "Ze lagen in mijn kast, maar daar horen ze niet denk ik," Hij laat de roze sokken voor zich bungelen en legt ze dan op de keukentafel.
Dan hoort hij Jake, die mededeelt dat hij in zijn slaap een nummer geschreven heeft. Brendon ploft neer op de stoel naast Shawn zitten en schuift heen en weer, waardoor het leek alsof hij zenuwachtig was voor iets. Hij was uiteindelijk gewoon energiek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimema jul 27, 2009 12:23 pm

[Real RPG]: The Motion ShawnHeath

Shawn bromt wat onverstaanbaars ten antwoord op de goedemorgens en 'is het niet wat vroeg voor jou'. Hij neemt een grote hap cornflakes, voor het onverstaanbare verstaanbaar wordt. Shawn weet van zichzelf al dat hij meestal wel een ochtendhumeur heeft 's ochtends en dat hij dat dan maar beter kan gaan uitwerken buitenshuis.
"Ik ga een camera halen." antwoordt hij serieus wanneer Jake hem wat vraagt. Zeggen waarom hij die wil, gaat hij toch lekker niet. Nieuwsgierig kijkt hij Jake aan als die zegt dat hij een nieuw nummer geschreven heeft in z'n slaap.
"Je weet toch dat je slaap bedoeld is om te slapen he? Maar ik ben wel eens benieuwd." zegt hij half grijnzend. Dan pas dringt Brendons vraag tot zich door. Aaaaaah! te veel actief zo vroeg! Achja, die jongen is niet veel gewend als het nog zo vroeg is hoor.
"Niet de mijne. Ik dacht dat je die net zo leuk vond om te dragen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimema jul 27, 2009 1:14 pm

[Real RPG]: The Motion Jakex

Nieuwsgierig kijkt Jake Shawn aan. 'Camera? Waar wil je die in hemelsnaam voor gebruiken?' Je kunt veel dingen met een camera, maar wat Shawn nu bedoelt, weet Jake even niet. Maar zodra het weer over het nummer gaat wat Jake in zijn slaap heeft geschreven, moet hij grinniken. 'Tja, mijn leven is niets anders dan zwart, muziek en hamsters.' zegt hij met een fake smile. 'Dan is het logisch dat ik dan in mijn slaap muziek maak.'
Verveeld aait Jake over de boterham met het hamstertje er onder. 'Maar ik ga niet eerder het liedje zingen als iedereen aanwezig is en de keyboard voor mijn neus staat.' glimlacht hij. Dan verschijnt Brendon ineens in de deuropening met de roze sokjes in zijn handen. 'Aaah doe weg!' zegt Jake en hij doet de handen voor zijn gezicht. 'Ze doen me pijn aan de ogen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Bernou
lost in america
Bernou


Aantal berichten : 247
Join date : 10-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Fryslân

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimema jul 27, 2009 2:37 pm

[Real RPG]: The Motion Banner27

Brendon kijkt even grijzend naar de sokken. "Ik zou wel willen," zegt hij tegen Shawn, "maar ik pas ze niet," Hij pakt de sokken weer en gooit ze dan richting Jake, die zijn hamster voorzien heeft van een brood.
Hij loopt naar het aanrecht en gooit nog een beker vol met koffie. Hij pakt ook snel een boterham die hij belegt met kaas en dan loopt hij terug naar de tafel.

Als Amy plots, veel te vroeg, binnenkomt kijkt Brendon haar blij aan. Myspace time! Tenminste, dat dacht hij. Ze pakt in plaats daarvan ook haar schoolboeken en doet een nogal nare mededeling.
"Jezus," mompelt hij toch wel een beetje teleurgesteld. "Kan je die test niet een uur eerder maken?"

[Real RPG]: The Motion Banner30

Waarom had niemand het haar verteld? Waarom had ze ook alweer een dag gespijbeld? Oh ja. Ze moest de band helpen. Met dank aan de band dat ze er nu pas achter was gekomen dat ze morgen een tentamen had. Een gelukje was dat ze iets eerder vrij was dan gedacht en dat ze meer tijd had om te studeren. Als ze dit tentamen niet haalde, zou ze niet overkunnen naar het volgende jaar.
Ze steekt de sleutel in het slot en opent de voordeur. Wanneer ze de keuken binnenkomt, ziet ze al een groot deel van de band zitten.
"Hoi! Ik had eerder vrij," begroet ze de jongens. Amy gooit haar boekentas op tafel, haalt haar boek "Audiotheorie" tevoorschijn en ook haar laptop. Terwijl deze aan het opstarten is, slaat ze het boek open bij het goede hoofdstuk en kijkt dan naar de anderen.

"Ik heb een probleem," begint ze. Oh, hoe ging ze dit goed overbrengen? Ze had het gevoel alsof ze haar zodadelijk zouden killen. "Ik heb morgen, een twee uur voordat jullie bij het café moeten zijn een tentamen van twee uur. Ik ben bang dat ik niet optijd ga komen, maar ik ga het echt-echt-echt proberen," Ze hoopte maar dan de anderen het goed op zouden vangen, niet zoals Brendon. En ze zou ook echt proberen optijd te komen.


Laatst aangepast door Bernou op do dec 31, 2009 6:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimema jul 27, 2009 6:58 pm

[Real RPG]: The Motion ShawnHeath

"Ik ga een documentaire maken over hoe ik schijt." antwoordt Shawn erg serieus. Blij dat hij ontsnapt is aan de sokkeninvasie zet hij het potje bij de rest van de vuile vaat op het aanrecht. Wanneer hij Amy ziet binnendruppelen, grijnst hij. Want haar had hij nu net nodig.
"Je krijgt dat diploma van me, zolang je maar op tijd komt. Anders zitten we met een erg groot probleem." is zijn eerste reactie. Dat alleen hij het grote probleem in zijn kpo heeft zitten, of toch dat grote probleem, valt hem niet echt te binnen. Als Shawn niet wil vertellen dat hij een camera wil halen om hun optredens te filmen en allemaal gekdoenerij zodat ze dat op hun myspace kunnen zetten, dan is dat zijn probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Amarah
misery business
Amarah


Aantal berichten : 78
Join date : 05-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wonderland

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimema jul 27, 2009 9:56 pm

[Real RPG]: The Motion Julialittleton

Nadat ze haar halve kamer weer overhoop heeft gehaald, op zoek naar haar elektrische gitaar, geeft Julia het op en gaat toch maar weer naar beneden. Daar vangt ze nog net op dat Amy het waarschijnlijk niet haalt om bij hun optreden te zijn. De jongens zijn duidelijk teleurgesteld. "Maar, kan je dan niet proberen om héél snel naar ons toe te komen? We hebben je nodig!" Ze pakt een appel van de schaal en neemt een hap. Plotseling ziet ze één van haar sokken op de grond liggen en wordt een beetje rood. Het is namelijk niet echt het meest sexy exemplaar. Zo onopvallend mogelijk probeert ze het kledingstuk op te rapen, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ze geen zakken heeft om hem in te stoppen. Dus sneakt ze snel de keuken uit, rent naar haar kamer, voegt de sok toe aan de chaos en rent zo snel mogelijk weer terug naar de keuken. Onderweg ziet ze eindelijk haar gitaar in de gang liggen. Terwijl ze haar instrument mee de keuken in neemt, hoopt ze heel erg dat niemand haar sokkenactie heeft gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimedi jul 28, 2009 2:21 pm

[Real RPG]: The Motion Jakex

'Amy!' gilt Jake. 'Beter dat je eerder vrij bent, nu kun je ons helpen!' roept Jake enthousiast. Maar het enthousiasme verdwijnt snel als Amy een vervelende mededeling doet. 'Aaah. Dat ga je niet menen. Als jij er niet bent, dan ga ik ook niet hoor. Ik kan je wel naar tentamen brengen en dan wacht ik daar wel.' brengt Jake zichzelf op een idee. Hij heeft geen flauw idee of de anderen dat ook zo'n goed idee vinden, maar hij kon het altijd proberen.
Jake ziet niet hoe snel Julia haar sokjes pakt en weer wegloopt, hij is allang het sokgebeuren vergeten. Maar zodra Julia weer terug komt en het valt hem op dat Julia een bloedmooie rode jurk draagt, zet hij zijn ogen op. No way, dit kan niet! Snel staat hij op en gaat bij Julia staan. Achter haar pakt hij zijn eigen gitaar en gaat allereerst met zijn hand Julia haar hoofd aaien. 'Hier komt hij.' En Jake begint te zingen zodra hij met de handen de snaren aanraakt.
'I've never seen you looking so lovely as you did tonight
I've never seen you shine so bright
I've never seen so many men ask you if you wanted to dance
They're looking for a little romance, given half a chance
And I've never seen that dress you're wearing or that highlights in your hair
That catch your eyes, I have been blind

The lady in red is dancing with me
Cheek to cheek
There's nobody here
It's just you and me
It's where I wanna be
But I hardly know this beauty by my side
I'll never forget the way you look tonight.'


Jake kijkt met zijn puppyogen naar Julia en doet een arm over haar heen. 'Voor u.' grijnst hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Bernou
lost in america
Bernou


Aantal berichten : 247
Join date : 10-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Fryslân

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimedi jul 28, 2009 2:37 pm

[Real RPG]: The Motion Banner27

Brendon blijft een frustrerende blik in zijn ogen houden en knikt instemmend als het er op neer komt dat Amy gewoon optijd moet zijn. "Keuzes maken," mompelt hij grinnikend. En dan gaat Amy er vandoor. "Vergeet de Myspace niet!" roept hij haar nog na, maar hij weet niet of ze het gehoord heeft.
Plots ziet hij Julia met één van de roze sokken wegsneaken. Hij grijnst. Ze was één vergeten. Zodra Jules terug is en Jake een liedje voor haar gezongen heeft gooit hij de andere sok richting Jules en Jake. "Mooi liedje," glimlacht hij.

[Real RPG]: The Motion Banner30

Oké. Het was duidelijk. Ze had weinig keus; Amy moest optijd komen, hoe dan ook. "Oke," mompelt ze. "Maar dan ga ik nu studeren, anders kan ik het niet in snel tempo maken en bij elke vraag iets invullen," zegt ze waarna ze haar laptop en boekentas pakt. Stiekem wilde ze het liedje voor Julia ook overslaan. Ze negeert het voorstel van Jake. Amy kon heel snel fietsen hoor.
Amy loopt meteen door naar de woonkamer en ploft daar op de bank neer. Ze ging eerst wel even de Myspace bijwerken, want anders konden ze het met publiek wel schudden bij het optreden. Ze voegt de show toe bij tourdates, want zo wilde ze het wel noemen. Amy hield ervan als het lekker professioneel leek. Dan schrijft ze nog een kort, maar krachtige, blog over de show en sluit het dan af.
Dan pakt ze haar boek en begint ze zich te verdiepen in de informatie. Als ze haar concentratie nu verloor kwam het er de hele dag niet meer van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimedi jul 28, 2009 5:04 pm

[Real RPG]: The Motion ShawnHeath

Geen zin hebbend nog lang binnen te blijven, rekt Shawn zich even uit. Het is en blijft vroeg hoor!
"Oooooh hoe lief!" zegt hij nogal overdreven. Grijnzend gaat hij dan naar zijn kamer om zijn portemonnee, sleutels en gsm op te halen. Nadat hij die in zijn zakken stak, gaat hij weer naar beneden. Daar neemt hij een blikje cola uit de ijskast. Eerst nog wat drinken voor hij vertrekt hoor. Daarbij realiseerde hij zich dat hij eigenlijk niets van camera's kent.
"Zeg, kennen jullie soms wat van camera's?" vraagt hij dan maar aan de rest. Het zou handig zijn als iemand dat doet zodat hij niet thuiskomt met rommel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
steffytjuh
savin' me
steffytjuh


Aantal berichten : 19
Join date : 30-11-08

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimedi jul 28, 2009 10:14 pm

[Real RPG]: The Motion Bannerkyra

Zoals gewoonlijk slaapt Kyra door al het lawaai door en merkt maar half dat iedereen al wakker is en dat Amy zelfs al op college is geweest. Verward opent ze niet veel later haar ogen en kijkt even haar kamer door. Alles ligt netjes op zijn plaats zodat ze nooit ergens moet naar zoeken. Aangezien zij geen muziek moet schrijven, zingen of componeren heeft ze tijd genoeg om het huis enigsinds aan de kant te houden en dan vooral haar kamer. Wanneer ze Jake iets hoort zingen gaat ze rechtop zitten in haar bed en sleept zichzelf dan naar de keuken waar iedereen lijkt te vergaderen.
Nog niets zeggend kijkt ze even naar iedereen en voorziet zichzelf dan van een ontbijtreep.
"Goedemorgen," zegt ze dan tussen twee geeuwen door en wuift even in het algemeen naar de medebewoners.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarah
misery business
Amarah


Aantal berichten : 78
Join date : 05-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wonderland

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimewo jul 29, 2009 3:55 pm

[Real RPG]: The Motion Julialittleton

Jake komt achter Julia staan en begint voor haar te zingen. Als hij klaar is, doet ze alsof ze bloost en geeft hem een zoen op zijn wang. "Wauw, impressive..." Maar veel tijd om te reageren heeft ze niet, want Brendon had haar sokkenactie opgemerkt. Als hij haar de andere toewerpt, moet Julia wel echt blozen. "Oh, zeg maar niets!" mompelt ze. Gelukkig komt er snel afleiding. Kyra is namelijk wakker. "Goedemorgen!"antwoordt Julia vrolijk. Ze heeft nooit een ochtendhumeur en is daar blij mee ook.
Als Shawn vraagt of iemand verstand heeft van camera's, schudt Jules haar hoofd. "Nee, sorry. Ik weet alleen af van gitaren!" Plotseling ziet ze Love zitten, Jake's hamster. Ze kan het niet laten om het beestje even te gaan aaien. "En hoe gaat het met jou vandaag, lieve Love..?" Als ze opkijkt, ziet ze Jake kijken en bloost ze een beetje. "Nog steeds verliefd op dit lieve kleine beestje?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimewo jul 29, 2009 4:07 pm

[Real RPG]: The Motion Jakex

Blij om het feit dat Julia het mooi vindt, gunt hij haar een lieve, big smile. Ook trots op zichzelf dat de anderen het ook mooi vinden, geeft het hem een blij gevoel. 'Dat liedje heb ik dus geschreven vannacht.' glimlacht Jake naar Shawn.
Kyra is blijkbaar ook wakker, met nadruk op wakker, en Jake kijkt haar grijnzend aan. 'Ook goedemorgen.' Als Shawn dan ook mededeelt over camera's, kijkt Jake hem geschrokken aan. 'Als jij gaat poepen, wil ik geen cameraman zijn. Vies kind. Maar Amy is heel technisch, ik denk dat je het dan aan haar moet vragen.' zegt Jake serieus.
Dan ziet Jake in een flits hoe Julia Love aait. Julia is al net zo lief voor Love als hij voor haar! 'Natuurlijk! Love is echt een schatje en luistert ook heel lief. Ze gaat ook mee naar het optreden morgen.' En Jake loopt naar haar toe om Love op te pakken en op zijn schouder te zetten. 'Jij misschien nog ideeën voor vandaag Jules?' En zodra hij zich omdraait naar Kyra geeft hij dezelfde blik. 'Of jij misschien?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimewo jul 29, 2009 4:32 pm

[Real RPG]: The Motion ShawnHeath

"Gek, ik ga m'n eigen stront toch niet filmen. Geloof het of niet, maar ik heb nog wel zelfrespect. En het is best wel mooi. Hé! Misschien kunnen we het morgen spelen, als we vandaag de rest eraan toevoegen." werpt Shawn tegen. Dat laatste wat hij zegt, vindt hij nu zelf wel een erg goed idee. Maar Shawn is nu net zo'n persoon dat zijn ideeën altijd goed vindt. Hij besluit Amy dan maar even te gaan storen.
"Amytje, heb je even tijd?" vraagt hij op zijn allerliefst. Shawn ploft naast haar neer en kijkt haar met zijn beste puppie-oogjes-blik aan. Nu kan hij haar ineens heel zijn plan uitleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
TheMadHatter
misery business
TheMadHatter


Aantal berichten : 59
Join date : 23-07-09
Leeftijd : 35

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimewo jul 29, 2009 4:35 pm

[Real RPG]: The Motion Reese-Morrisonbanner

Reese rekt zich uit als ze haar oogjes opent en jumpt daarna direct haar bed uit, want aan de wekker te zien heeft ze een gat in de dag geslapen, is haar mening dan.

Ze duikt dan eerst de badkamer in om zich te douchen en aan te kleden enz. Naar zo'n klein uurtje stapt Reese er in deze outfit de badkamer uit en loopt ze rechtstreeks naar de keuken om zich te voorzien van een bakje muesli en een kop koffie. 'Zijn er daar nog meer koffie liefhebbers' roept ze vanuit de keuken 'ja Brendon van jou weet ik het wel' vervolgt ze lachend. Reese zet alles op een dienblad wat mee terug naar de woonkamer moet en zet deze op het tafeltje, ze overhandigt een kop koffie aan Brendon en neemt zelf eerst haar bakje muesli op schoot. En als er verder niemand om koffie had gevraagt dan staat er verder alleen melk, suiker en koekjes op het dienblad. 'Gwoeiemwoggen' zegt ze toch maar even in het algemeen met haar mond vol en de muesli doorslikt. 'Een eigen nummer geschreven, coowl! Straks hebben jullie mij niet meer nodig als songwriter en dan hoef ik ook niet meer zoveel te denken' zegt ze lachend tegen Jake. 'Is de koffie trouwens nog lekker' vraagt ze dan vragend aan Brendon en vervolgens weer een hap van haar muesli neemt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitimewo jul 29, 2009 4:59 pm

[Real RPG]: The Motion Jakex

Jake grijnst naar Shawn. 'Moet ik het nummer wel even snel afmaken. maar heb alweer ideeën in mijn hoofd.' Als Reese binnenkomt kan hij het niet laten om naar haar jurkje te kijken. 'Nieuw?' vraagt Jake opmerkelijk. Beroerd kijkt Jake dan naar de koffie die gezet is. Daar had hij nu geen zin in, hij had net een bakje op! Maar als Reese dan wat zegt, kijkt Jake haar met grote ogen aan. Hij voelde zich nu erg beledigd. Hij is ook songwriter! Alsof zij alles gedaan had!
'Ik heb meerdere nummers geschreven voor de band Reese.' begint Jake serieus. 'Wat dacht je van Missing You, Read My Name, In Love Forever, Here For You, Carry Me en Borderline? En nu heb ik toevallig voor Julia Lady In Red geschreven.' Licht geïrriteerd vertrekt Jake met Love naar boven en begint het liedje wat hij net geschreven heeft, opnieuw te zingen. Het einde moet er nog vastgebreid aan worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





[Real RPG]: The Motion Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: The Motion   [Real RPG]: The Motion I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Real RPG]: The Motion
Terug naar boven 
Pagina 1 van 26Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 13 ... 26  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Real Solli]: The Motion
» [Real RPG] Being Human
» [Real Solli] It's War
» [Real Solli] Being Human
» [Real RPG]: House Of Models

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onmogelijk :: Role Playing Game :: RPG-
Ga naar: