Onmogelijk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het forum voor RPG-liefhebbers
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Real RPG]: House Of Models

Ga naar beneden 
+4
Yelena
Aknesyl
Bernou
Djuu
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimeza okt 24, 2009 6:22 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Scottbale

Scott hoort de lichte paniek in zijn stem. Tenminste, als Scott het goed heeft. Na de laatst zin heeft ook Scott opgehangen. 'We moeten nu even bedenken wat je hier nu doet. James is nu niet in een goed humeur geloof ik. Heb jij nog suggesties?' vraagt Scott aan Rune. Even bedenkt hij iets, maar vindt het zelf geen goed idee. Voor hem in ieder geval niet. De modellen zullen hem zien aankomen hiermee. Bah. Eventjes wil hij het zeggen, maar Scott wil het zelf niet. Maar als ze dit willen redden, zou Scott het gewoon moeten doen.
'Of,' begint Scott moeilijk. 'Ik vertel de modellen dat je mijn ex bent?' zegt hij snel en dan ex met zijn vingers als aanhalingstekens in de lucht. Dit ging zo een ramp worden als hij dit moest vertellen aan de modellen. Maar er zat weinig op en dit is ook het enige wat Scott kan bedenken. Normaal gesproken was Scott een ster in het bedenken van oplossingen, maar dit was wel even heel extreem. 'Maar met welk doel weet ik het niet. Dat zou James moeten zeggen.'


[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Dannythompson

Dan gaat alles in een razendsnel tempo. Danny komt bij de schermen terecht en neemt plaats op de stoel van James. Hij schrikt zich dan ook kapot als er plots een mobieltje afgaat. James en Claire zijn er al vandoor en nieuwsgierig als Danny is, kijkt hij in de doos. Hij haalt het mobieltje eruit en ziet een onbekende naam staan. Ongeïnteresseerd mikt hij het mobieltje weer in de doos en kijkt naar de schermen.
Hij ziet James en Claire uit de lift komen. Ze moeten nu vlak bij Scott en Rune staan. En ja hoor. Rune, de acteur staat er ook. Als hij hoort wat voor plan Scott heeft, moet hij hard lachen. Dat was nog eens een fantastische oplossing. Bij de serre hoort hij enkele meiden kletsen over Rune. Nouja, meiden? Oudtantes met een jonge knul erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Bernou
lost in america
Bernou


Aantal berichten : 247
Join date : 10-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Fryslân

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimeza okt 24, 2009 8:22 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Banner23

Lauren luistert nu wel ingespannen naar de dingen die gezegd worden. Waarom zou zo'n groot acteur als Rune hier kunnen zijn. Ze knikt bij het idee van Ryan, maar doet dat ook bij het idee van Leigh. Dat laatste wordt overigens meteen door de overige twee afgekeurd.
"Of hij komt gewoon op visite," stelt ze nogal dom voor. Dat merkt Lauren zelf alleen ook en ze begint maar weer met thee drinken. Wanneer haar kopje leeg is houdt ze deze dan ook omhoog, zodat Daisy nog eens kan inschenken. "Bedankt," glimlacht ze, waarna ze weer naar de anderen kijkt.
"Waar blijft Scott nou?" vraagt ze meer in zichzelf dan aan iemand in het bijzonder.

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Banner26

Met grote ogen kijkt Ryan naar Leigh als deze zegt dat ze niet op Rune zou vallen? "Niet?" vraagt hij haar met grote ogen. "Like..Wat voor smaak heb jij? Vrouwen vallen toch altijd op zulke types?" Hij richt zijn blik op Jacey, in de hoop dat die het zou bevestigen.
"Weet ik veel wat hij ons zou moeten bijbrengen," mompelt hij dan, als Leigh op zijn idee reageert. "Misschien iets van gezichtsuitdrukkingen voor op de catwalk," zegt hij hen, waarna hij een slokje thee neemt. "Hij is acteur, dus zal daar wel verstand van hebben," Bij een idee over een film schudt Ryan zijn hoofd en ook Jacey denkt dat het niet zo is. Ryan was benieuwd wat Rune hier kwam doen. En hij was benieuwd hoe lang Rune hier ging blijven. Hmmm..
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimeza okt 24, 2009 9:26 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Jacey-Artemis

"Ik val op zo'n types." zegt Jacey. Als Rune haar eens mee uit zou vragen, zou ze geen moment twijfelen. Ze zou het overal van de daken uitschreeuwen zelfs. Dan komt Lauren weer met de vraag die haar bezighoudt.
"We zouden hem kunnen gaan zoeken." stelt ze voor. Maar eigenlijk zou dat niet erg beleefd zijn. Wie weet met wat voor verrassing die gaat komen voor hen. Dan valt haar plots iets te binnen. Iets dat de aanwezigheid van Rune zou kunnen verklaren.
"Stel je voor dat hij blijft voor vanavond en er dan echt een welkomsfeestje is en een van ons met hem mag dansen!"



[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 JamesBale

"Ja, daar gaan we nu heen. Scott gaat je aan hen voorstellen en ervoor zorgen dat je niet direct voor de leeuwen gegooid wordt. Trouwens, een tip. We hebben zowat overal camera's hangen, zelfs in de kamers. Maar in de badkamer ben je veilig." Dat laatste viel James plots te binnen bij het zich even herinneren van wat hij zag gebeuren in Jaceys kamer. Ondertussen heeft hij ook al wat bedacht op Rune. Nu nog maar hopen dat het geloofwaardig zou kunnen zijn. Als ze er bijna zijn, komt die al op hun toegelopen. Blij met het zien van zijn neefje geeft hij hem een kus terug.
"Scott, dit is Claire. Zal ik ons probleemkindje wel even verstoppen zodat je nog wat veilig bent. Trouwens, wat dacht je ervan dat hij zogezegd jury mag gaan spelen? Vooruitgang keuren enzo. Dat is het enige dat ik kan bedenken, buiten meedoen om zelf model te worden." Zo te horen lijkt Rune het al een prachtidee te vinden.



[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 RuneKarayan-1

Rune schudt z'n hoofd grijnzend als Scott hem wat vraagt na het ophangen. Als die dan afkomt met het voorstel te zeggen dat ze eens wat gehad hebben, begint hij te lachen.
"Ja, zeker doen. Geweldig plan." zegt hij gemeend. Nieuwsgierig kijkt hij even langs de richting waar die modellen zitten. Nu is hij best wel benieuwd naar hen.
"Zolang het niet teveel met werk te maken heeft, doe ik eender wat hoor." repliceert hij dan. Tja, aan werken heeft Rune nu eenmaal een broertje dood. Als dan James eraan komt met een meisje gaat hij zijn andere neefje tegemoet. Net als bij Scott krijgt die ook een kus op de wang. Als James dan uitlegt wat zijn rol wordt, begint Rune erg breed te grijnzen.
"Geweldig! Beter dan zelf modelletje spelen. Hallo trouwens, Rune." Gelukkig dat hij zijn manieren nog wel ergens vond en zich voorstelt aan Claire. Galant drukt hij een kusje op haar hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimezo okt 25, 2009 12:06 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Scottbale

Dat wist Scott wel, dat Rune het zou zeggen. 'Dat verklaart in ieder geval die kus.' grijnst hij flauw en dan ziet Scott James met een erg mooi meisje bij hem lopen. Als Scott het niet geweten had, dan zou hij nou van verbazing kijken. Er zou dan ook een vraag in hem opkomen. Hoe komt James aan zo'n meisje? Ongelofelijk.
Nadat Rune zich charmant heeft gedragen, is het ook Scott zijn beurt. Vriendelijk knikt hij naar de Claire, geeft haar een hand en gunt haar een glimlach. 'Scott.' Als James dan met het idee komt wat Rune eventueel kan doen, stemt Scott daar in mee. 'Dat zou een prima werkje voor hem zijn. Ik zat zelf al te denken hoe ik het aan de modellen uit ga leggen. Want die kus die deze vent gaf..' En Scott geeft een por in Runes zij. 'Die zullen ze nog wel in het netvlies houden. Maar dat terzijde. Zullen wij er alvast heen gaan Claire?'


[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Leighthimms

'Sorry.' lacht Leigh. 'Smaken verschillen.' Als Lauren er dan mee komt waar Scott blijft, haalt Leigh haar schouders op. Hij bleef wel lang weg zeg. Zou er misschien iets gebeurd zijn? Ze neemt weer een paar slokken van haar thee, als Jacey weer iets bedenkt waarom Rune hier zou kunnen zijn. 'Oh! Je weet maar nooit!' zegt Leigh met een grijns. 'Dan zal hij ook wel een heel mooi pak aan hebben.'
Glimlachend kijkt ze hen één voor één aan. Haar blik dwaalt af naar Daisy die met haar vingers zat te prutsen. Waarom zei ze eigenlijk niets?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Amarah
misery business
Amarah


Aantal berichten : 78
Join date : 05-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wonderland

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimezo okt 25, 2009 4:23 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Clairejones

James antwoordt dat ze inderdaad op weg waren naar de modellen, en vermeldt er ook nog even bij dat er overal camera's zijn. Claire knikt. Dat kan ze wel begrijpen. Oké, dat betekent letten op wat ze doet! Who knows who's watching? Terwijl Claire een soort van Big Brother gevoel krijgt, lopen ze op twee mannen af. Eentje is erg charmant, en terwijl hij haar een kusje op haar hand geeft, stelt hij zich voor als Rune. "Claire,"antwoordt ze met een knipoog. Verlegen is ze nooit geweest. Vervolgens begroet ze James' broer Scott en herhaalt haar naam.
Blijkbaar heeft die Rune iets niet helemaal goed gedaan, want de mannen moeten een jury-plan bedenken voor hem. Claire besluit maar even haar mond te houden, tot ze wordt aangesproken. "Ja, natuurlijk!" Samen met Scott loopt ze naar de deur toe, waarachter de modellen zitten. Claire zwaait nog even naar de neven achter haar en gaat dan mee naar binnen. Daar zijn ze dan eindelijk, de modellen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimezo okt 25, 2009 9:25 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 JamesBale

James is blij dat het een goed idee is gebleken.
"Heerlijk toch he schat." repliceert Rune op de opmerking van Scott over die kus. James grijnst breed, blij dat zijn neef er is.
"Komop loverboy, dan gaan we terug. Straks mag je je uitleven op die modellen. Nu ga ik je eerst alles uitleggen en je voorstellen aan Danny. Nee, hij is niet gay." zegt hij tegen Rune, dat laatste er snel aan toevoegend bij het zien van Runes blik. James vindt dat zijn neef soms wel wat te erg is. Nu hij al een tijdje niemand meer had, loopt hij zowat achter iedereen die er goed uit lijkt te zien. Wanneer Scott en Claire dan gaan, vertrekt hij ook, Rune met zich meetrekken. Even later zijn ze beneden en kan James zelf de schermen nog in het oog houden. Direct wendt hij zich tot Danny.
"Nog wat gebeurd. Dit is Rune. Rune, dat is Danny."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimema okt 26, 2009 11:14 am

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Scottbale

Samen met Claire gaat Scott dus weer richting de deur en doet de deur voor haar open. Zodra ze binnen is, volt Scott. 'Het spijt me voor het wachten.' excuseert Scott aan de modellen. 'Oh Daisy, ik neem het weer van je over.' glimlacht Scott vriendelijk en Daisy vertrekt. Scott richt zich weer tot de modellen.
'Zoals jullie misschien wel gezien hebben, was dat Rune die hier net binnen kwam. Waarom? Rune is mijn ex-vriend. Het was de eerste en de laatste keer dat ik iets deed met een man. Het is niet mijn ding. Maar Rune begreep me en we zijn gewoon vrienden gebleven. Ik kon mijn leventje in ieder geval weer oppakken.' vertelt hij de modellen. 'Hij is nu hier voor iets waar jullie nog achter zullen komen. Ik moet het in ieder geval nog geheim houden.'
Scott gunt Claire nog een glimlach. 'Dit is Claire Jones. Zij is net als jullie een model en komt hier ook op dit landgoed logeren. Ze is alleen iets later aangekomen.'


[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Leighthimms

Dan komt plots een heel nieuw meisje tegelijkertijd met Scott binnen. Even denkt Leigh dat dit de vriendin van Scott is, maar ze wacht af. Scott verontschuldigt zich en vertelt wie diegene was die hem begroette. Dus toch! Het was wel Rune! Maar zodra hij vertelt dat Rune en Scott iets gehad hebben, kijkt Leigh hem met grote ogen aan. Hij is.. Nee, toch niet, hij valt gewoon op vrouwen. Maar wie is dat dan?
Leigh bestudeert het meisje. Dan vertelt Scott dat het net als zij een model is. 'Ik ben Leigh.' stelt Leigh zichzelf voor aan Claire en ze steekt haar hand ten teken van vriendelijkheid uit.


[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Dannythompson

Danny volgt de beelden en moet steeds meer lachen bij de bedenkingen van de modellen. Zodra James en Rune binnenkomen, stelt Danny zich voor aan Rune en geeft hem een hand. Was toch wel spannend om een groots acteur te ontmoeten. Zodra James ook vraagt of er wat gebeurd is, meot Danny even grinniken.
'Er is genoeg gebeurd. De modellen roddelen over Rune. En Scott gaat nu net vertellen wat de reden is van zijn afwezigheid.' lacht Danny en wijst op het scherm in de serre waar Scott en Claire nu binnenkomen. 'Jaja, ik heb jullie gesprek gevolgd.' knipoogt Danny naar Rune.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimema okt 26, 2009 1:30 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Jacey-Artemis

Als Scott dan eindelijk terug is, heeft hij een nieuw model bij. Nieuwsgierig kijkt Jacey haar aan. Ze wil wel eens weten waarom ze niet met hen meekwam. Dat vraagt ze straks wel. Het verhaal dat Scott ophangt over Rune, gelooft ze best wel direct. Dat verklaart die kus en waarom Rune zo familiair deed. Natuurlijk is ze ook benieuwd naar wat Rune hier komt doen. Maar dat is ook al zo'n zorg voor later.
"Jacey." stelt ze zichzelf voor nadat Leigh dat ook deed. Maar daar blijft het ook bij.



[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 JamesBale

James hoort net hoe Scott het allemaal uitlegt aan de modellen. Een erg brede grijns blijft op zijn gezicht plakken. Dit gaat Scott nog wel ingewreven kregen. Met een enkele druk op de knop zet hij het geluid af.
"Dit gaat nog goed worden. Maar ja, jullie gaan nu alles willen weten en ik wil gaan zitten." Met deze woorden gaat James naar wat ze als woon- en gamekamer hebben ingericht. Daar is ook een koelkast met drinken in. Hij haalt er een blikje uit en maakt het zich dan gemakkelijk in een van de zetels.



[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 RuneKarayan-1

Rune grijnst om wat Danny hen vertelt. Het blijft een goede uitvlucht. Zeker omdat de helft van de wereld weet dat hij bi is en best wel aanhankelijk bij sommige mensen. Als James dan zegt dat hij alles gaat vertellen, spurt hij er bijna vandoor. Lachend schudt Rune zijn hoofd.
"Die jongen moet echt wel wat energie kwijt." merkt hij op tegen Danny. Dan volgt hij zijn neef. Een brede grijns, bijna identiek aan die van James, siert zijn gezicht bij het zien van al die spelconsoles, pooltafel, shotterkast en zelfs flipperkast in een kamer.
"Bedien jezelf maar." Dit laat Rune zich geen twee keer zeggen. Uit de koelkast haalt hij een blikje bier en zet zich dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Bernou
lost in america
Bernou


Aantal berichten : 247
Join date : 10-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Fryslân

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimema okt 26, 2009 5:05 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Banner23

Lauren glimlacht vaag bij de opmerking van Jacey over dansen. Ehm, no way dat Lauren ging dansen vanavond. Nou ja, of ze moest zich eerst goed bezatten, dan zou ze nog wel eens de dansvloer op kunnen gaan.
Ze kijkt op als de deur open gaat en glimlacht dan vaag naar Scott als die binnenkomt. Ze slikt even als deze een vrouw bij zich heeft, maar dit blijkt één van de modellen te zijn. Ze staat, net als de anderen op en glimlacht naar Claire. "Lauren," stelt ze zichzelf voor en ze fronst even als Ryan begint te klagen.


[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Banner26

"Iemand met hem dansen?" herhaalt Ryan Jaceys opmerking. "Dat zou toch geweldig zijn?" Hij grijnst even. "Ik heb er sowieso wel zin in. In vanavond," Hij glimlacht gelukzalig bij de gedachte. Ryan hield van dansen. Heerlijk.
Wanneer de deur geopend wordt kijkt Ryan hoopvol op. Helaas zat er geen Rune bij, maar was het Scott met een vrouw, dat ook een model blijkt te zijn. "Ze is toch wel te paard gekomen hè?" vraagt hij met een strak gezicht aan Scott. "Zo niet eis ik excuses dat ik wel op zo'n beest moest," Als dat meisje niet op een paard hoefde en Ryan dat had geweten, was hij ook later aangekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarah
misery business
Amarah


Aantal berichten : 78
Join date : 05-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wonderland

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimema okt 26, 2009 11:20 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Clairejones

Samen met Scott loopt ze naar binnen. De modellen kijken haar even verbaasd aan. Ziet Claire daar een paar jaloerse blikken? Scott legt eerst even het Rune-probleem uit en Claire moet van binnen stiekem lachen. Gelukkig is ze actrice genoeg om van buiten niks te laten zien. Na de uitleg, wordt Claire voorgesteld en met een glimlach op haar gezicht schudt ze alle handen. Hmmm, deze meiden klinken tot nu toe best wel aardig. Nou ja, hun true identity zal wel snel tevoorschijn komen.
Plotseling begint een jongen vreselijk te klagen. Claire trekt haar wenkbrauw op als hij over paarden begint, en weet even niet hoe ze moet reageren. Ze beluit het maar te negeren. "Hallo, ik ben Claire, en jij bent?" Terwijl ze haar hand naar hem uitsteekt, besluit ze maar aan haar lulverhaal te beginnen. "En ik ben dus een beetje later dan jullie, waar ik een goede reden voor heb. En ik voel me verplicht om die tenminste gedeeltelijk aan jullie uit te leggen." Om het een beetje geloofwaardiger te maken, haalt ze even diep en lichtelijk schokkerig adem. Met alle macht roept ze de tranen op, die nu dus in haar ogen staan. Een enorme jankpartij zal het niet worden, maar een paar traantjes is goed genoeg voor nu!
Terug naar boven Ga naar beneden
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimedi okt 27, 2009 2:49 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Scottbale

Iedere model, behalve Ryan, stelt zich voor aan Claire. Scott wordt een beetje gek als Ryan ineens veel te verwend overkomt, maar hij blijft neutraal. Claire, die nuchter als wat, wil beginnen aan haar verhaal waarom ze wat later is. Scott ziet de opkomende tranen en besluit mee te spelen. Scott legt vertrouwd een arm om haar heen om haar te troosten.
'Claire heeft me net verteld waarom ze wat later is, ze wist niet hoe jullie zouden reageren, maar ze wilde het wel proberen.' Vertrouwd kijkt Scott de modellen één voor één aan. 'Maar nu Ryan iets te snel is met reageren, zal ik het verhaal even vertellen. Een familielid van Claire is een paar dagen overleden. Ze had vandaag de begrafenis. Vandaar dat ze iets later is gekomen.'
Scott aait nog even troostend op Claires rug en kijkt dan Ryan weer even aan. 'En rustig maar, Claire komt heus nog wel op een paard. Dan mag je toekijken.' knipoogt hij naar hem.


[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Leighthimms

Ook Leigh kijkt vreemd naar Ryan als die hysterisch begint te doen. Al vanaf de limousine kreeg Ryan een hekel aan paarden. Leigh kijkt vervolgens naar Claire waar nu al tranen in haar ogen bevinden. Leigh geeft Ryan flauw een stomp. 'Was je niet een beetje te vroeg met dat te zeggen?' fluistert ze hem toe en hoort dan het verhaal aan en snapt nu ook waarom Claire zo laat is.
'Oh het spijt me daarvoor.' zegt ze meer tegen Scott dan Claire. Tja, Scott vertelde het recht uit zijn hart leek het wel, je zou haast zeggen dat het bij hem gebeurd was.


[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Dannythompson

Danny begint te lachen en hij volgt James en Rune naar een kamertje. Het zag er allemaal heel sjiek en duur uit. Tja, wat wil je ook als je in een landgoed woont waarvan je ouders goed betaald kregen. Danny haalt na Rune een blikje bier uit de koelkast en gaat in een ligstoel zitten.
Net zo'n ding die hij in de serre ook zag, alleen had deze een bruine kleur. 'Vertel maar James. Begin maar van begin af aan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimedi okt 27, 2009 9:05 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Jacey-Artemis

Jacey vindt het echt wel grappig hoe Ryan reageert. Vooral wanneer Claire nogal emotioneel probeert te vertellen waarom ze te laat is. Het wordt pas echt grappig als ze de reden te horen krijgen. Wow, dat is nogal een afgang voor Ryan. Gelukkig maar weet ze haar lachen in te houden en serieus te kijken. Om toch even verademing te hebben, neemt ze enkele slokken van haar thee. Voor de zekerheid besluit ze maar niets te zeggen, voor ze dan daadwerkelijk begint te lachen.



[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 JamesBale

James zakt wat meer onderuit terwijl de twee anderen er ook bijkomen. Hij is blij even niet op die stoel te moeten zitten staren naar die schermen. Als Danny dan uiteindelijk ook zit en zegt dat hij mag beginnen, gaat hij weer wat anders zitten.
"Jullie weten allebei hoe het gemiddelde model kan doen. Arrogant, verwaand, verwend. Ik hoef het niet uit te leggen." begint hij. Op Runes gezicht kan hij al zien dat die mee is en akkoord met deze ondervinding. Als die al zo snel mee is, zal Danny het ook wel meehebben.
"Ik kwam op het idee enkele van die modellen, enkelen die nog maar enkele jaren maximum in het vak zitten, om die uit te nodigen zoals ma altijd deed. Een opleiding hier op het landgoed om hun carrière een boost te geven. Scott stond te springen om mee te doen. Maar dan hadden we vanzelfsprekend nog iemand nodig om die opleiding te geven. Jij dus, Danny. Maar enkel opleiding gaat het niet zijn. Scott heeft ze het verhaal verteld dat ma hier nog regelmatig rondspookt. Met wat technische dingetjes gaan we er ook voor zorgen dat dat verhaal echt wordt. Vallend speelgoed, een weerkaatsing in een spiegel, bloed op de muren, noem het maar op. Daarbij gaan we die modellen ook onderling verdelen. Claire, dat meisje van daarnet, gaat ervoor zorgen dat die vier jaloers op haar worden. En dan kom jij er ook nog bij, neefje. Jij mag mooi voor jury gaan spelen. Alles wat ze bij Danny leren, mag jij gaan beoordelen, becommentariëren en vooral de grond inboren. Samen emt Danny natuurlijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Bernou
lost in america
Bernou


Aantal berichten : 247
Join date : 10-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Fryslân

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimewo okt 28, 2009 8:13 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Banner23

Lauren kijkt met grote ogen naar Ryan en vervolgens naar Scott, die uitlegt waarom Claire wat later is. "Sukkel," fluistert ze hem boos toe, waarna ze terug naar Scott en Claire kijkt. Ze neemt nog een slokje thee uit het kopje dat ze nog in haar hand heeft en kijkt dan van persoon naar persoon.
"Het spijt me voor je," zegt ze naar Claire, waarna ze terug op een stoel gaat zitten. Meteen daarna zet ze haar thee weer op het tafeltje en wacht ze af hoe Ryan zal reageren. Hij was echt..dom.

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Banner26

Ryan kijkt nog met een opgetrokken wenkbrauw als Claire zichzelf voorstelt en aarzelend neemt hij haar hand aan. "Ryan," zegt hij haar, maar zijn blik blijft strak. Totdat het meisje tranen in haar ogen krijgt en Scott uitlegt waarom ze later is. Het fluisteren van Leigh en Lauren laten hem lichtjes blozen.
"Oh jeetje," brent hij ongelovig uit. "Sorry," Hij glimlacht een beetje scheef en omhelst Claire lichtjes. "Oh jeetje," brengt hij nog eens uit. Dat was nog eens dom van hem.
Wanneer Scott dan een voorstel doet kijkt hij hem even aan. "Daar houd ik je aan," zegt hij hem waarna hij zich terug op Claire richt. "Maar wel pas doen wanneer je het zelf wilt," fluistert hij haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarah
misery business
Amarah


Aantal berichten : 78
Join date : 05-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wonderland

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimema nov 02, 2009 9:36 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Clairejones

Toen de tranen begonnen te lopen, nam Scott het van haar over, en eigenlijk was Claire daar ook wel blij om. Door haar vingers heen zag ze de geschokte uitdrukkingen op de gezichten van de modellen. Yes, gelukt! Vooral Ryan was geschrokken en bood uitgebreid zijn excuses aan. De opmerkingen van Lauren en Leigh maakten het nog net even erger voor hem. Jacey leek het echter allemaal wel grappig te vinden.
Claire glimlachte waterig naar Ryan toen hij haar een knuffel gaf. "Ach joh.. M..Maakt niet ui..uit hoor! J..Jij wist het o..ook niet." Ze wapperde met haar handen naar de tranen. Als ze zou vegen, zou haar make-up uitlopen. "En natuurlijk ga ik wel op een paard, als jullie dat ook moesten! Maar voor nu, waar waren jullie mee bezig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimema nov 02, 2009 10:36 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Scottbale

Scott geeft Claire nog een laatste troostgebaar door over haar rug te gaan wrijven en een lief knikje te geven. 'Ga maar even zitten.' zegt hij met een vriendelijke ondertoon. 'En natuurlijk heb je mijn woord Ryan, maar je zult wel denken. Eerst zien, dan geloven.' En met een knipoog achteraan, richt Scott weer op Claire die hen iets vraagt. 'We waren bezig met een rondleiding, die al bijna ter einde loopt. Ik zal na de rondleiding nog even je kamer laten zien, met daarbij dat je vanavond een jurk gaat dragen ter gelegenheid van een feest die komt. Een beroemd modeontwerper heeft je de jurk uitgekozen die het beste bij je past. Oh, en dat was ik even vergeten, er worden foto's genomen.' Dat laatste nog op alle modellen gericht. 'Nu kunnen we een kopje thee drinken en als dat ook is afgerond, kunnen we verder naar buiten.' Niet-wetend dat de andere modellen al een kopje thee aan het drinken zijn, of hebben gedronken, schenkt hij alle lege kopjes nog een bakje in. Ook voor hem, want van al dat praten krijgt hij vreselijke dorst.


[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Dannythompson

Danny had al één en ander gehoord van James en nu krijgt hij er nog meer zin in! Wrijvend in zijn handen lijkt hij haast opgewonden om nu meteen te beginnen. 'Wanneer moet ik eigenlijk beginnen? Morgen zeker? Na de big party? Oeh, ik krijg wel een net pak van je? Ik moet er immers heel charmant uit zien op dat feest. Kijken of de modellen ook kunnen dansen.'
Danny krijgt ook al erg zin als ze de modellen gaan bedonderen. Op Claire en hemzelf na, heeft hij geen enkele andere model sociaal gezien, dus dat ging wat worden. Als ze niet naar hem gingen luisteren, dan heeft Danny er echt zin om kritisch en agressief te zijn. Niet met geweld, maar wel met de volume van zij stem. 'Heerlijk.' zegt hij dan ook. 'En vooral dat zwembadje van jullie. Hmmmm..'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimema nov 02, 2009 10:49 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Jacey-Artemis

Blij dat ze niet in lachen is uitgebarsten, kijkt Jacey naar Scott hoe hij de kopjes nog eens volschenkt. Is hij nu helemaal gek geworden? Nog meer thee en het komt haar oren uit. Maar ze zegt niet echt wat en laat het maar zo. Het handige nu is dat de thee direct te drinken valt zodat die ook sneller op geraakt.
"Waarvoor gaan die foto's dienen, Scott?" vraagt ze. Ja, haar nieuwsgierigheid is al direct gewekt. Claire gaat ze straks wel ondervragen. Die komt er zo makkelijk niet vanaf.



[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 JamesBale

James is blij dat ze het beiden leuk lijken te vinden.
"Jullie beginnen morgen ja. Na het feest. De modellen gaan erg weinig slaap krijgen, dus wees maar extra hard voor hen. En ja, je kan wel wat lenen. Jij ook neefje?" antwoordt hij alles en vraagt dan aan Rune. Die knikt vrolijk dat hij ook wel wat kan gebruiken. Als Danny dan over het zwembad begint, grijnst James erg breed. Daar heeft hij wel zin in om te zien.
"Laat hen morgen eens beginnen met paraderen in bikini." vult Rune dan ook nog aan. James lacht vrolijk. Plots bedenkt hij zich dat hij Scott nog moet laten weten wat twee modellen van plan zijn. Ach, dat doet hij straks wel.
"Voila, jullie snappen het al. Ik zou zo zeggen, op het terroriseren van modellen." toast hij en houdt zijn blikje in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimevr nov 06, 2009 9:24 am

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Scottbale

Scott neemt een paar slokjes van de thee als Jacey hem weer wat vraagt. 'Die foto's worden genomen voor een modellenblad, Vogue. Daarom hebben jullie die jurken ook aan. Die jurken zijn van een beroemd modeontwerper, zoals ik al zei. Ik geloof dat jullie Jack Wauquier wel kennen. Het is dan ook de bedoeling dat jullie voor de foto's poseren, maar dat hoeft helemaal niet lang te duren. En als jullie niet willen, dan is het ook prima.' glimlacht Scott. Hij werkt zijn thee helemaal naar binnen en staat vervolgens op.
'Volgen jullie mij naar buiten, of willen jullie nog even genieten van de thee?' vraagt Scott met een klein lachje en hij doet vervolgens de deur open die naar buiten leidt. Er waren wel meer deuren die naar buiten gingen, maar voor hen was dit de gemakkelijkste weg. Scott stapt naar buiten en ruikt de geur van de natuur om zich heen. Een heel groot weiland met een bos er om heen en een zwembad, maar daar waren ze nog niet.


[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Leighthimms

Leigh glimlacht nog even vriendelijk naar Claire en geeft een knipoog aan Ryan. 'Ah gekkie. Maakt toch niet veel uit nou?' De thee die Scott weer heeft ingeschonken, weigert Leigh zichzelf om het op te drinken. Oh nee, haar maag werd nog thee als het zo door ging. Ze laat de thee ook staan en Jacey stelt een interessante vraag. En weer geeft Scott antwoord. 'Wauquier.' zucht Leigh gelukzalig. Een vrij knappe, jonge en toch beroemde modeontwerper. En zij mocht er een jurk van aan hebben! 'Oh, maar ik wil wel poseren hoor! En vooral in een jurk van Wauquier. Heerlijk!'
Dan wordt er voorgestelt om naar buiten te gaan, en Leigh staat als eerste op. Nieuwsgierig als ze is, volgt ze Scott naar buiten, dit keer Ryan niet mee slepend, omdat ze vond dat ze hem veel te vaak heeft meegesleept en dat is ook ten koste van Ryans arm. Die moet ook nog heel blijven. Eenmaal buiten kijkt Leigh meteen uit op een weiland. 'Jeetje. Hoeveel land heeft dit landgoed wel niet? Dit lijkt oneindig ver!'


[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Dannythompson

Danny grijnst. Eindelijk krijgt hij iets aan wat van zijn maatje is. 'Dat wordt nog wat vanavond.' lacht Danny. 'Ik denk dat ik met Claire ga dansen, of met één van de andere modellen. Kan ik die ook wat beter leren kennen.' plaagt Danny James wat. Maar op zich is dat helemaal niet zo'n slecht idee. het kan namelijk wel. Vertrouwen winnen, plannetjes achterhalen, doorvertellen. Het kan allemaal.
'Op het terroriseren!' roept Danny vrolijk en ook hij brengt zijn blikje omhoog. 'Dat niemand het door mag hebben.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Bernou
lost in america
Bernou


Aantal berichten : 247
Join date : 10-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Fryslân

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimeza nov 07, 2009 1:28 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Banner23

Lauren staart nog een beetje naar Ryan en Claire als Scott haar nog eens thee inschenkt. Met een lichte blos doet ze een stapje terug en kijkt ze door het raam naar buiten. Haar blik valt pas weer op Scott als hij de naam noemt van de modeontwerper. Ze weet een gil te onderdrukken en kijkt met een grote glimlach naar Scott. Ze had nu al zin in vanavond!
Als ze naar buiten gaan, volgt Lauren Scott, Leigh en Ryan. Ze wenkt Jacey en kijkt dan buiten rond. Wow...Dit was groot.

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Banner26

Ryan kijkt even naar de thee die hij inschonken krijgt en drinkt zijn kopje in één teug leeg. Pff, hij had zijn dag vandaag totaal niet. Gelukkig wordt zijn humeur iets beter als Scott over foto's begint en over de ontwerpen van de jurken. "Oh my," brengt hij bijna met een gilletje uit. Hij hoopte in ieder geval maar dat het vlug avond was.
Ryan volgt Scott en Leigh naar buiten en snuift de lucht even op. Gelukzalig zucht hij, waarna hij naast Leigh gaat staan. Ryan gaat even met zijn hand langs een lok haar, die voor zijn gevoel niet helemaal goed ligt. Hij ging na de rondleiding zo even douchen! En hij moest alles bijwerken. Van z'n make up tot zijn haren. En hij moest Leighs haren nog doen. Dan bedenkt hij zich dat dat allemaal voor vanavond nog moet. Ze mochten wel eens op gaan schieten.
"Mooi hè?" glimlacht hij naar Leigh, doelend op het landschap.


Laatst aangepast door Bernou op vr nov 13, 2009 12:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimeza nov 07, 2009 3:55 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Jacey-Artemis

Jacey volgt de rest naar buiten, niet echt reagerend op het antwoord dat ze kreeg. Ze vindt het geweldig dat ze in Vogue gaan komen te staan en dat van die jurken, maar ze blijft erbij dat ze niet in een of andere lelijke jurk gezien wil worden. Eenmaal buiten kijkt ze eens rond. Wow, hier zou ze echt wel zalig kunnen rijden. Van zodra de rondleiding afgelopen is, gaat ze rijden. Dan gaat ze het buiten wel op zichzelf verkennen. Het maakt Jacey al lang niets meer uit of ze nu toestemming krijgt of niet.



[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 JamesBale

James is blij dat die twee andere idioten net zo enthousiast zijn als hij. Hij voelt aan dat dit echt wel eens zou kunnen werken.
"Pas maar op dat die halve man je niet de hele avond opeist." lacht hij. Rune is dan plots wel erg geïnteresseerd.
"Hoe? Zit er een homo bij? Is hij knap?" James kan zichzelf wel voor z'n kop slaan. Zijn neefje kent zijn uitspraken echt veel te goed. Misschien dat James eens wat anders moet gaan bedenken.
"Goed, jij krijgt die en dan zijn die andere meiden voor ons. En Scott." Dat laatste voegt hij er vluchtig aan toe. Geen zin meer om niets te doen, dat doet hij immers al de hele dag, staat hij recht.
"Nu valt er nog niets voor jullie te doen, dus wat dachten jullie ervan da ik jullie nu eens ging afdrogen in eender welk spel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimedo nov 12, 2009 9:02 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Scottbale

Grijnzend kijkt Scott de modellen één voor één aan. Claire was er nog niet bij gekomen. 'Claire, kom je ook even?' vraagt hij dan geduldig. Dan, loopt Scott deels om het huis, er van uitgaand dat de rest hem wel ging volgen. Eenmaal de hoek om, kon je zien dat dit huis ook nog een zwembad heeft met een groot terras met daar op ligstoellen en parasollen tegen de warme zon. En de modellen kennende, hielden ze niet van uitdroging en vooral niet het verbranden op hun lichaam.
Dat ze dan met een rode huid alles door moesten komen. Aan het huis was ook een klein gedeelte aangebouwd. In dat gedeelte vindt een sauna met massagetafels en zonnebanken plaats. Een heel kuuroord, zo kon je het noemen. Scott wacht glimlachend op de modellen die aan zullen komen. 'Dit is dan het einde van de rondleiding.'


[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Leighthimms

Leigh glimlacht lief naar Ryan die heel verzorgend is. Niet voor zichzelf, maar ook voor haar. Zo lief! Leigh had altijd wel zo'n persoon als vriendje gewild. Maar voor haarzelf gaat dit veel te snel. Ze moest het rustig aanpakken en als de tijd rijp is, dan mag ze toeslaan! 'Het is echt geweldig.' glimlacht Leigh naar Ryan. Dan gaat Scott er ineens vandoor. Denkend dat ze hem moeten volgen, pakt ze Ryans hand en neemt hem mee achter Scott aan. Scott stopt en zegt dat dit het einde is van hun rondleiding. Dan pas ziet Leigh het zwembad. Een rilling gaat over haar rug heen. Zoveel water bij elkaar had ze nooit gezien dan die verschrikkelijke dag. Ze gaat wat dichter bij Ryan staan en houdt hem goed vast.
Al dat water, al dat chloor, al dat ontsmettingsgebeuren, al die blauwe lippen, al die kou, al die verrimpelende vingers. Nee, niet fijn. 'M-Mooie rondleiding.' stemt Leigh er dan toch in mee. Behalve dan dit laatste stuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Bernou
lost in america
Bernou


Aantal berichten : 247
Join date : 10-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Fryslân

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimevr nov 13, 2009 12:43 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Banner23

Weer volgt Lauren Scott en ze kijkt haar ogen uit als ze de hoek om lopen. Vooral de massage staat haar heel erg aan. Oeh, daar ging ze morgen even gebruik van maken dacht ze. Even lekker relaxen na een feestje. Hmm. En dat zwembad zag er ook niet verkeerd uit.
Ze gaat even aan het randje van het zwembad staan en kijkt het water in. Lauren had al een tijdje niet meer gezwommen, dus deze ging ze ook zeker even testen. Nu de rondleiding gedaan was, wist Lauren wel dat ze er goed aan gedaan had hier heen te komen. "Ich liebe diesen Ort, mompelt ze afwezig.

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Banner26

Ryan glimlacht liefjes naar Leigh terug. Ja, er moest inderdaad nog veel aan haar haren gedaan worden, vond hij toch. Niet dat hij dat hardop uit ging spreken, want dan zou hij haar straks nog pijn doen en dat was ook niet de bedoeling.
Als hij aan zijn hand wordt meegetrokken door Leigh, gaat hij er glimlachend achteraan. Enthousiasme. Als hij het zwembad en de massageplek ziet voelt hij zich echt helemaal gelukkig. Oh, hier ging hij zo snel mogelijk gebruik van maken. Glimlachend slaat hij een arm om Leighs schouder. "Morgen gaan we hier gebruik van maken," zegt hij haar blij. "Maar eerst moeten we ons voorbereiden voor vanavond," Ryan begeleidt Leigh mee naar de ingang van het gebouw, om eens lekker lang met het uiterlijk bezig te kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimevr nov 13, 2009 1:42 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Jacey-Artemis

Jacey volgt de rest tot ze aan het zwembad komen. Haar ogen worden best wel groot. Als Lauren aan de rand gaat staan, kan ze zich nog net bedwingen haar er niet in te duwen.
"Dusseuh... Bikini halen en duikje nemen?" stelt ze vooraan Lauren nadat die iets onverstaanbaars brabbelde. Dit is best wel een goede manier om haar te doen vergeten dat ze wilde gaan rijden en Claire aan een vragenronde wilde onderwerpen. Zonder op antwoord te wachten begint Jacey te rennen in wat ze hoopt dat de juiste richting is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimevr nov 13, 2009 8:15 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Scottbale

Scott wil net iets zeggen, als iedereen dan ineens vertrekt. Scott haalt dan ook maar zijn schouders op. Claire en Lauren waren nog als enige modellen nog binnen gehoorbereik. 'Ik ben blij om de reacties.' zegt hij dan ook zachtjes. 'Ik ga nu naar mijn kamer. Het is inmiddels vier uur. Zes uur zal het eten voor jullie klaar staan en om acht uur zal het ontvangstcomité beginnen.' zegt hij nog even snel.
'Oh Claire, zal ik nog even je kamer wijzen?' glimlacht Scott breed naar haar, waarna hij beleefd een arm naar voren haalt om te wijzen welke kant ze op moeten gaan. Nu kon hij ook even met haar praten hoe zij er tot nu toe tegenover stond. 'Volgt u mij.' glimlacht hij dan ook op beleefde toon en gaat naar binnen, Claire zal hem vast wel volgen.


[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Leighthimms

Leigh is lichtelijk in paniek als Ryan zegt dat zij er gebruik van zullen maken de volgende dag. Waarschijnlijk zag Ryan nog niet de angst in haar ogen, want hij glimlacht wel heel erg naar haar, waardoor Leigh hem nu wel erg vertrouwd en nu ook heel rustig is. 'Ja, we moeten maar snel gaan!' grijnst Leigh. Geen flauw idee waar ze eigenlijk heen moeten, komen ze toch in de hal terecht. Perfect. Volgens Leigh heeft Ryan echt een richtingsgevoel.
'Wie het eerste boven is!' zegt Leigh dan ook kinderlijk, maar uitdagend. Ryan ging het vast van haar winnen. Ze heeft namelijk hoge hakjes aan en dat gaat moeilijk de trap op. 'Snel dan!' begint Leigh dan ook lachend als ze de eerste treden heeft gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Amarah
misery business
Amarah


Aantal berichten : 78
Join date : 05-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wonderland

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimevr nov 13, 2009 9:09 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Clairejones

Scott besloot om de modellen buiten even rond te leiden. Claire bleef afwezig is de kamer staan. Nou, dat was dan dus de eerste ontmoeting... Interessant. In haar ogen waren ze nog niet echt arrogant, maar dat kon natuurlijk nog komen. Toen ze geroepen werd, liep Claire ook naar buiten. Ze stonden met z'n allen bij het zwembad. Het was hierbuiten prachtig! Wat een luxe-oord. Jaja, dit was wel relaxed. Die modellen hadden geen idee, hoe het normaal in elkaar zit. Midden in de winter de zomerlijn laten fotograferen, terwijl je in de zee ligt, of een dikke winterjas aan in hartje zomer. Dat was het echte modellenleven! Ze moesten maar eens weten hoeveel geluk ze hadden met deze luxe. Het was trouwens ook zo, dat je niet zomaar prachtige designerjurken mocht showen. Meestal moest je met je portfolio onder je arm, de bureaus af om ook maar 1 klusje te krijgen.
Claire merkte dat ze naar het water zat te staren, en keek op toen er een paar oppervlakkige types naar boven renden om zich klaar te maken voor vanavond. Ze keek even op haar horloge. Wauw, het duurde nog heel lang voordat het tijd was! Acht uur, zei Scott.
Toen hij haar haar kamer wilde laten zien, volgde Claire hem naar binnen. "Ik ben benieuwd naar vanavond,"mompelde ze tegen hem. Dat was hij vast ook wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bernou
lost in america
Bernou


Aantal berichten : 247
Join date : 10-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Fryslân

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitimewo nov 25, 2009 8:39 pm

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Banner23

Lauren schrikt op als Jacey plots achter haar blijkt te staan. Ze kan nog net haar evenwicht bewaren en niet in het zwembad vallen. Met een klein grijnsje komt ze overeind, waarna ze de vraag tot zich laat doordringen. Ze trekt haar wenkbrauwen uitdagend op en rent dan achter Jacey aan, richting het gebouw. Ze trekt Jacey dan ook naar binnen en sleurt haar vervolgens de trap op, waar ze haar kamer binnen gaat, Jacey buitensluit en haar bikini uit haar koffer zoekt. Wanneer ze deze gevonden heeft, doet ze deze vlug aan. Tja, ze wist nu eenmaal niet dat ze bekeken kon worden. Als ze haar bikini aan heeft, neemt ze een badhanddoek en wikkelt ze deze om haar lichaam. Zo wandelt ze de kamer uit en klopt ze op de deur. "Ben je klaar?"

[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Banner26

Als ze binnen zijn gaat Leigh opeens nogal...kinderachtig lopen doen. Ryan schudt zijn hoofd en grinnikt. Met een klein lachje loopt hij op normaal tempo de trap omhoog en slaat hij een arm om Leighs schouder. "Je bent een model. Die rennen niet op de trap," lacht hij, waarna hij haar meetrekt naar zijn kamer en haar naar binnen duwt, om de deur achter hem dicht te doen. Dan neemt hij haar mee richting badkamer en spreidt zijn armen voor zijn wastafel, die vol staat met allerlei potjes en goedjes. "Tadáá," grijnst hij breed. "Waarmee wil je beginnen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG]: House Of Models   [Real RPG]: House Of Models - Pagina 7 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Real RPG]: House Of Models
Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Real Solli]: House Of Models
» [Real RPG] Being Human
» [Real Solli] It's War
» [Real RPG]: The Motion
» [Real Solli] Being Human

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onmogelijk :: Role Playing Game :: RPG-
Ga naar: