Onmogelijk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het forum voor RPG-liefhebbers
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Real RPG] Being Human

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 4:45 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Derya

Derya moet toegeven dat geschiedenis studeren toch wel eens weer wat anders is dan anders, want de meesten vinden dat nou niet zo interessant en archeologe worden zeker niet. Des te meer Derya het leuker vind. "Interessant, dat hoor je niet vaak" zegt hij en kijkt haar aan met een wel heel klein glimlachje. Ja, hij is gewoon blij. De situatie kan niet beter zijn. Een gesprek met een heel mooi meisje, net samen wonend met vrienden en alles is nieuw. Genoeg redenen om Derya gelukkig te maken. "Drum 'n' bass, rock, metal en pop. Eigenlijk een beetje van alles" zegt hij haar en kijkt weer voor zich, om zo een trekje te nemen van zijn sigaret en deze vervolgens op de grond te gooien. "Hoe lang moet je nog naar school?" vraagt hij haar vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 5:26 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Nyxie

"Leuk. Misschien kom ik wel eens een keertje luisteren." repliceert Nyxie glimlachend. Eigenlijk weet ze nu al dat ze dat waarschijnlijk niet gat nakomen. Maar ach, wie weet? Wanneer ze het park inkomen, kijkt ze eens even rond. Tja, veel moest ze er al niet van verwachten. Maar een park is een park.
"Nog een jaar zeker. Dan moet ik beslissen of ik voor mijn master ga of niet en die duurt 2 jaar dacht ik. Waarschijnlijk ga ik wel zo lang mogelijk verder doen." antwoordt ze. Ze had besloten het van periode tot periode aan te pakken. Maar het lijkt haar stoer om erin te gaan doctoreren. Enkel zal dat volgens haar enkel bij dromen blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 5:46 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Derya

Derya knikt als hij hoort wat Nyxie zegt en hoort dan verder over haar studie. Dat ze dat volhoud... Hij is zo snel als hij kon van school af gegaan. "Een slim gemotiveerd meisje dus" zegt hij haar en kijkt dan zelf eens het park rond. Het is wel wat kleiner dan Derya had verwacht, maar ach. Beter iets dan niets en dat helemaal in een stad. Dan pas schiet Derya iets te binnen. "Maar waarom besloot je ineen keer met Dante mee te gaan een huis in te trekken met een paar vreemden erbij?" vraagt hij haar en moet eerlijk zijn. Dat hij dat zelf eigenlijk helemaal niet zou hebben gedaan, tenslotte zou hij wel weten hoe dat dan zou zijn gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 6:04 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Nyxie

Nyxie bloost een beetje door wat Derya zegt. Zij zou het niet zo bekijken omdat ze weet dat ze er hard voor moet werken. De vraag dan overvalt haar toch wel een beetje. Nu nog weet ze het antwoord erop niet echt.
"Ik weet het niet. Ik was het gewoon beu om thuis te zijn en Dante stelde voor om bij jullie in te trekken omdat jullie nog plaats hadden. En omdat hij goed bevriend is met mijn broer, besloot ik erop in te gaan. Het kwam zo ook al een stuk goedkoper uit dan alleen iets te gaan huren." antwoordt ze. Nyxie verzwijgt wel dat Dave haar gewaarschuwd had op te passen. Nu nog vraagt ze zich af waarom. Waarschijnlijk zal het wel iets te maken hebben met het feit dat hij moeite heeft zijn kleine zusje te laten gaan.
"Hoe kwamen jullie er eigenlijk op samen te gaan wonen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 8:46 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Robyn

Dante, die de hint snapte, pakt gelijk de thee en schenkt de drie mokken vol. Robyn gaapt even en merkt dan dat ze best moe is. Ze was vannacht lekker uitgeweest en had maar twee uurtjes slaap gehad. Reken maar dat ze straks ging slapen!
Daphne, die erbij kwam zitten, neemt meteen een slok thee. Robyn bestudeerd haar even terwijl Dante de rvagen stelt en meeknikt. Normaal gesproken wist Robyn veel te zeggen, maar op dit moment kwam het er niet in haar op.


[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Daphnesmith

'Ik voel me ook zeer vereerd.' glimlacht Daphne naar Dante. Het meisje was niet zo spraakzaam. Daphne neemt onwennig een slokje thee en zet het dan weer op tafel neer. Zo deed ze altijd in het begin, even wennen, de rest komt later wel.
Als Dante vraagt hoelang ze hier al woont, denkt Daphne even na. 'Ik woon hier al.. vijf jaar alweer.' zegt ze dan, terwijl ze het even op haar vingers natelt. Tja, haar dochtertje Gwen zou nu ongeveer anderhalf jaar zijn. Daphne laat even een teleurgestelde blik zien. 'Ik woon nu een halfjaar alleen, dus ben ik eigenlijk best benieuwd naar nieuwe gezichten. Met hoeveel wonen jullie hier dan al?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 9:20 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Dante

Dante vindt dat Robyn nogal wat stilletjes is. Maar tja, niet dat hij zich er veel van aantrekt. Zelf heeft hij nieuw speelgoed om zich mee bezig te houden.
"Hoe bedoel je, een half jaar alleen?" vraagt hij, zich verder van den domme houdend. Hij neemt zijn tas en neemt enkele slokken. Dan hoort hij haar vraag en zet zijn tas weg.
"Met zijn vieren. Derya en Nyxie zul je nog wel te zien krijgen." antwoordt hij. Ongegeneerd neemt hij Daphne in zich op. Net zoals met de meeste meisjes vindt hij haar er niet zo speciaal uitzien. Maar ja, hij is dan ook een jongen die eerder op het innerlijk valt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Djuu
Onmogelijke Mod
Djuu


Aantal berichten : 452
Join date : 03-11-08
Leeftijd : 32

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimema maa 15, 2010 4:32 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Daphnesmith

Daphne glimlacht en knikt geïnteresseerd wanneer Dante vertelt dat ze met z'n vieren in een huis wonen. Ze beseft ook dat ze nog antwoord moet geven over dat halfjaar alleen zijn, maar er veel over te vertellen heeft ze eigenlijk niet zoveel zin in. Maar ze zullen er altijd wel achterkomen. Als het niet nu is, dan veel later.
'Ja, ik woon een halfjaar alleen. Mijn vriend, inmiddels ex-vriend, heeft me verlaten. Hij heeft geen nummer, adres, of wat dan ook achter gelaten. Zoals de meeste mensen zullen zeggen: ''Hij is met de noorderzon vertrokken.''.' vertelt Daphne en probeert te glimlachen, maar deze mislukt en ze neemt gauw wat slokken van haar thee. Over haar dochtertje Gwen wil ze het nog niet hebben. Dat zal een moeilijk gesprek worden. 'Maar goed. Moet er nog veel gebeuren aan jullie huis?' probeert Daphne het op een ander onderwerp te brengen. 'Anders wil ik wel helpen hoor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djulitha-w.hyves.nl
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimema maa 15, 2010 6:42 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Derya

Dat kan Derya zich maar al te goed voorstellen, alleen weet hij natuurlijk niet hoe het bij haar thuis er aan toe ging. Als dan de vraag word terug gekaatst kijkt hij even naar zijn voeten. Even zien hoe hij dat antwoord gaat formuleren. "We wouden, denk ik, allemaal op ons zelf en dat was ook het goedkoopst. Dus gewoon een beetje zodoende..." Eigenlijk weet hij het zelf niet eens goed meer hoe ze er op zijn gekomen. Daarom dat hij ook even een moeilijk gezicht trekt, terwijl hij dat zegt. Niet eens aan denkend dat hij zo ook al eerder rimpels zou kunnen krijgen. Überhaupt, daar denkt een kerel niet aan. Tenminste de meesten niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimema maa 15, 2010 7:42 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Dante

Dante besluit niet echt te reageren op het hele verhaaltje van Daphne. Dit om maar een erg simpele reden. Eigenlijk maakt het hem niet zoveel uit.
"Ow nee, alles is wel gedaan. Alleen nog even langs de winkel want de koelkast ziet er te gezond uit. Er zitten groenten enzo in." zegt hij, dat laatste lachend. Hij drinkt zijn tas leeg en laat die dan ook leeg. Hij heeft zin in wat sterkers. Jammer genoeg heeft hij geen bier gevonden in de koelkast. Vragend kijkt hij even naar Robyn, waarom ze zo stil is. Dat is meestal niet echt van haar gewoonte.
"Als je zin hebt, vanavond gaan we waarschijnlijk het huis dopen."


[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Nyxie

Nyxie knikt even. Tja, zoiets had ze wel al verwacht. Het is ook de meest logische reden. Geen zin om nog verder te wandelen, gaat ze in het gras zitten. Wanneer ze enkel niet goed zit, laat ze zich achterover vallen zodat ze ligt. Dat zou ook niet zo'n goed idee zijn geweest als ze nog stond.
"Waarom ben je gaan werken? Allez ja, waarom ben je niet verder gaan studeren?" vraagt ze nieuwsgierig. De meeste mensen die zij kent, zijn naar een hogeschool of de unief gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimewo maa 17, 2010 8:27 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Derya

Wanneer Derya terug kijkt naar Nyxie ziet hij haar liggen op het gras en kijkt vervolgens even naar boven. De vraag die volgt laat hem echter weer voor zich kijken en steekt dan een sigaret op. "Ik kon het niet meer opbrengen en op een gegeven moment ben je er niet meer aan gewend, waardoor je ook niet meer terug kan naar school. Omdat je er helemaal uit bent en daarom ben ik gaan werken" verteld hij en gaat vervolgens naast haar in het gras zitten. Alleen blijft hij zitten en gaat hij niet liggen zoals haar. Dat het een vaag antwoord is dat hij geeft weet hij ook wel, maar hij wil het daar liever niet over hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimedo maa 18, 2010 8:59 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Nyxie

Nyxie moet hem er toch wel ergens gelijk in geven. Het is met alles zo. Eens je het niet meer gewend bent, gaat alles veel moeilijker. Meestal heeft ze dat na een vakantieperiode dat ze weer moet wennen aan het schoolgaan. Genietend van het zonnetje sluit ze haar ogen. Zonder het zelf echt door te hebben, flapt ze er een vraag uit.
"Vind je vriendin het niet erg dat je met twee meiden samenwoont?" vraagt ze. Pas wanneer die eruit is, beseft ze wat ze vroeg. Ze schaamt zich dood, maar gelukkig wordt ze er niet rood van.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimedo maa 18, 2010 9:13 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Derya

Zijn knieën trekt Derya op en blijft zo zitten, tenslotte zit dat het fijnst. Rustig neemt hij een trekje en hoort vervolgens haar vraag. Dan moet hij toch wel toegeven dat hij verbaasd is. "Welke vriendin?.. Nee, ik heb geen vriendin, dus niemand kan het erg vinden dat ik bij twee meiden samen woon" zegt hij haar ook en neemt een trekje van zijn sigaret, terwijl hij haar even glimlachend aan kijkt. Ze is ook zo'n mooi meisje en daar kan hij niet aan ontkomen. "In ieder geval geen vriendin die dat erg kan vinden" maakt hij even een klein grapje. Tenslotte weet hij niet of een ander dat wel erg vindt waar hij geen weet van heeft. Aangezien hij het wel erg zou vinden dat er een jongen zou samen wonen met twee meisjes, waarvan één wel erg bloed mooi is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimedo maa 25, 2010 12:16 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Nyxie

Nyxie had nu toch wel een ander antwoord verwacht. Toch blijft ze strak naar boven kijken. Wie weet wat ze er nog meer uitflapt? Niet echt wetend wat te zeggen, sluit ze haar ogen en geniet van het fletse zonnetje. Vaag hoort ze enkele vogels fluiten, maar jammer genoeg ook enkele auto's voorbij razen. Zacht zucht ze. Soms zou ze echt wel willen dat ze in een hutje midden in een bos zit en daar haar gang kan gaan. Ach ja, dat is misschien voor later. Nyxie opent haar ogen een beetje en kijkt Derya aan vanuit har ooghoeken. Ergens vindt ze die stilte helemaal niet erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimema maa 29, 2010 9:46 am

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Derya

Genietend van de rust sluit Derya zijn ogen en laat zijn sigaret op zijn lip balanceren. Te lui om elke keer zijn arm in beweging te houden. Het was wel even fijn om de stilte te horen. Al vanaf dat hij dat huis binnen was gestapt was het al geen minuut stil geweest om hem heen. Van het moment zijn sigaret is opgebrand tot het filter drukt hij hem uit in het gras en gaat vervolgens liggen. Spelend met zijn tong bij zijn lippiercing kijkt hij naar de lucht en ziet al verscheidene vormen in de voorbij komende wolken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimema maa 29, 2010 6:06 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Nyxie

Nyxie haalt haar ogen van Derya af en sluit ze. De laatste tijd is ze echt veel te weinig buiten geweest doordat ze ziek was. Ze doet haar armen achter haar hoofd en trekt haar benen iets op. Perfect. Het zachte zoemen dat dichterbij komt, negeert ze. Als er iets op haar neus kom zitten, slaat ze het half weg. Een scherpe prik volgt. Met een pijn kreetje gaat ze recht zitten. Nyxie probeert te zien wat het is, maar erg veel kan ze niet zien. Wel ziet ze een stervende bij liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimewo apr 07, 2010 2:47 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Derya

Derya wil net zijn ogen dicht doen om verder te ontspannen als hij schrikt van een pijn kreetje naast zich. Verschrikt schiet hij weer overeind tot zitten en kijkt met grote ogen naar Nyxie. Al snel legt hij de link dat ze gestoken is door een bij. Dat weet hij ook alleen omdat zij naar een bij keek. Logica ten top. "Kom je mee naar huis? Dan kunnen we dat ding eruit halen" zegt hij haar en staat op, om zo een sigaret aan te steken. Alleen wie onder we valt zegt hij niet, want hij weet nog niet of hij die angel eruit gaat halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 2:22 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Nyxie

Nyxie krabbelt recht. Ze is best wel blij dat ze niet al teveel last heeft van de steek.
"Mja, kan er moeilijk mee blijven rondlopen." zegt ze, dat laatste half lachend. Ze ziet het al voor zich. Met haar neus in de boeken met een overdreven grote angel in haar neus. Nyxie klopt het gras van haar kont af en wandelt dan samen met Derya naar huis. Daar aangekomen ziet ze Dante nergens. Die zal vast ook ergens heen zijn of aan het uitpakken zijn.
"Goed dan. Dokter Derya, ik wacht." lacht ze vrolijk wanneer ze binnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Wasbeertjuh
genocide
Wasbeertjuh


Aantal berichten : 463
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Saai in Enschede, verlangend naar een andere toch wel grotere stad met een welbepaald persoon ♥

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimewo apr 21, 2010 2:52 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Derya

Een knikje komt van Derya's kant, want daar heeft ze gelijk in. Zelfde als Nyxie klopt Derya het gras van zijn kleren af en eventueel huid. Samen met haar loopt hij naar hun huis en loopt haar achteraan. Een miniem klein glimlachje komt op zijn gezicht als hij hoort wat Nyxie zegt. Dokter... Dat zal Derya nooit worden, zelfs niet kunnen worden. Tenslotte houdt hij niet zo van praten of prutsen in andermans lichaam. Hij maakt dan ook een gebaar dat ze even hier moet wachten en gaat vervolgens op zoek naar iets waarmee hij die angel eruit kan halen. Uiteindelijk vind hij een pincet en gaat weer terug naar Nyxie. Prutsend met zijn tong tegen zijn lippiercing aan (in de binnenkant natuurlijk) en haalt dan zo triomfantelijk de angel eruit. Maar wel na even eerst te hebben gekeken. "Zo dat ook weer gebeurd" zegt hij haar en pakt haar hand vast, om vervolgens de angel in haar hand te droppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Plientjuh68.hyves.nl
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 26, 2010 9:25 pm

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Nyxie

Wanneer Nyxie voelt dat de angel eruit getrokken wordt, knijpt ze haar ogen dicht. Niet dat het pijn doet, maar leuk vindt ze het ook niet echt. Als Derya dan zegt dat die eruit is, opent ze haar ogen weer. Ze kijkt naar de angel in haar hand. Met haar andere hand wrijft ze over haar neus. Dat voelt veel beter
"Dank je." zegt ze. Vrolijk drukt ze een kus op zijn wang. Dan gaat ze de angel in de vuilnisbak gooien. Tja, het zou niet erg leuk zijn als iemand erop zou trappen. Onderweg beseft ze dat ze nog verder moet uitpakken. Haar kleren zouden dringend weggelegd moeten worden.
"Moet jij wat drinken?" vraagt ze nog wel vanuit de keuken. Voor zichzelf haalt ze er al een blikje cola uit. Beetje bij beetje ebgint ze te beseffen dat ze zomaar een kus heeft gegeven aan Derya. Zonder dat ze het wil, begint ze een beetje te blozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Yelena
Onmogelijke Admin
Yelena


Aantal berichten : 864
Join date : 02-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 26, 2010 9:05 pm

Wegens inactiviteit sluit deze rpg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onmogelijk.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Real RPG] Being Human - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Real RPG] Being Human   [Real RPG] Being Human - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Real RPG] Being Human
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Real Solli] Being Human
» [Real solli] Robin Hood
» [Real RPG]: The Motion
» [Real RPG]: House Of Models
» [Real Solli]: The Motion

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onmogelijk :: RPG's-
Ga naar: